spadek obrotow przy chamowaniu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
18damian18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: czw cze 21, 2007 11:00
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: 18damian18 » pn kwie 20, 2009 17:19

Chyba, że tak



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pn kwie 20, 2009 17:38

sebuson pisze:napewno byl tam czujnik powietrza to jest model silnika 2.0 gti 8v o kodzie silnika ady sprawdzalem na serwisie i ma tam byc filtr powietrza wraz z czujnikiem kable od tego czujnika leza mi kolo tego filtra tylko jest obcieta wtyczka wraz z czujnikiem
to jest chyba czujnik temperatury zasysanego powietrza....Też mam ADY. Falują obroty...mi pomogło rozkręcenie i czyszczenie przepustnicy z wszelkich paprochów. Teraz wolne obroty są OK


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

sebuson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pt lut 27, 2009 08:52
Lokalizacja: sosnowiec
Kontakt:

Post autor: sebuson » pn kwie 20, 2009 17:45

[quote="rysiektr"]
to jest chyba czujnik temperatury zasysanego powietrza....Też mam ADY. Falują obroty...mi pomogło rozkręcenie i czyszczenie przepustnicy z wszelkich paprochów. Teraz wolne obroty są OK[/quote a nie wiesz przypadkiem czy ten czujnik ma cos wspolnego z obrotami



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pn kwie 20, 2009 17:59

nie wiem ale zaraz idę wymieniać kopułkę z palcem to sprawdzę czy to ma wpływ na wolne obroty

[ Dodano: 20 Kwi 2009 18:43 ]
sprawdziłem u mnie i jeśli chodzi o wolne obroty to nie zauważyłem żadnych zmian po odpięciu czujnika


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

sebuson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pt lut 27, 2009 08:52
Lokalizacja: sosnowiec
Kontakt:

Post autor: sebuson » pn kwie 20, 2009 20:15

bylem, przeczyscilem przepustnice i chodzi jak burza :D obroty nie spadaja przy hamowaniu :) DZIĘKI WIELKIE WSZYSTKIM pozdroo



domagalag
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: śr lut 07, 2007 12:29
Lokalizacja: wolbrom

A jak obroty spadają na LGP?? a na benzynie nie?

Post autor: domagalag » pn kwie 27, 2009 14:47

Nie znam się, ale ja mam mk1 gti z 1979 r. u mnie obroty spadają przy hamowaniu aż nawet gaśnie ale tylko jak silnik pracuje na LPG, natomiast jak pracuje na benzynie to jest okey 100%. Byłem u "gaziarza" ale on mi powiedział, że tak ma być, ale chyba nie chciało mu się nic robić ani regulować i dlatego mnie odesłał, wcześniej też mi obroty na LPG przy hamowaniu spadały ale tak troszeczkę i nie gasł więc było nawet ok, tylko ostatnim czasem bardzo spadają i aż gaśnie co jest bardzo uciązliwe kiedy przed prawie każdym skrzyżowaniem trzeba go odpalać.......... Na paliwku jest okey... A wtryski ktoś ma?? nie wiem jaki dokładnie mam typ silnika bo tam wszystko jest od czego innego chyba (k-jetronic 1,8 GTI) widziałem kiedys na allegro wtryski ale jakieś kształtem mi nie pasowały.....



Awatar użytkownika
Alex_220
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: ndz sty 25, 2009 14:12
Lokalizacja: Nysa

Post autor: Alex_220 » pn kwie 27, 2009 20:30

Czy to co wyciąłeś nie było przypadkiem przepływka/miernik masy powietrza?? Bo silniki 2.0 8v o oznaczeniach 2E ADY i AEP mają ten bajer...Jeśli tak to już znasz przyczyny problemów. :bigok:
Ostatnio zmieniony pn kwie 27, 2009 20:30 przez Alex_220, łącznie zmieniany 1 raz.


Nigdy nie pij kiedy prowadzisz, za dużo się rozlewa!!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 346 gości