Strona 2 z 2

: pn kwie 20, 2009 10:32
autor: giantoo
Quatro7 pisze:no to kopułka musiałaby ulec nagłemu uszkodzeniu widocznemu po jej wymontowaniu a nie po prostu zużyciu...
Kopułka leży u mnie w domu, można ją obejrzeć. Po prostu zużyła się, a to że mam zaGAZowany samochód wyjaśnia takie dziwności. Mało tego, uszkodzony był też przedwód od cewki do kopułki.

: pn kwie 20, 2009 11:02
autor: mirek272
kolego mialem to samo w moim mk 3.Przyczyna była kostka stacyjki.Sprawdz to koniecznie-koszt mały a na 99% jestem pewny ze to to jest.Ps-napisz jak zrobisz co to było.Pozdro. :pub:

[ Dodano: 20 Kwi 2009 11:08 ]
na 99 % kostka stacyjki.U mnie tez to bylo.Pozdro

: pn kwie 20, 2009 12:51
autor: daniello22
Panowie-wiec jest tak-wiołem się za golfa dziś...świece są suche nie zalewa...gazu nie dostawał paliwo dochodzi i kręcimi od rana i nic..juz prawie prawie chyta i nic..rozrusznik kreci. Czym objawialoby sie uszkodzenie stacyjki? poza tym dobralismy sie do kompa w podszybiu i był tam zainstalowany dodatkowo w wiazce kabli przekaźnik..sprawny ale smierdział wiec juz go nie ma i to prawdopodobnie on był powodem smrodu-znajdowal sie nad wentylatorem...po co tam taki przekaźnik???jego u kolegi nie ma...samochód dalej nie pali...swiece suche paliwo dostaje iskra jest. sprawdzałem aparat cewke czujke halla w golfie kolegi po wymontowaniu z tego. kto ma jake pomysły??i jeszcze mruga kontrolka od oleju..rozrzad sprawdzony po znakach-nie przeskoczył...kto doradzi??

: pn kwie 20, 2009 12:53
autor: zielu
kontrolka oleju mruga bo silnik nie pali to ciśnienia nie ma to mruga...

stacyjka :)

podłącz ją na krótko...

: pn kwie 20, 2009 14:56
autor: daniello22
a co do kopułki to odpada..miałem cały aparat z sprawnego golfa założony na próbe tj. czujnik halla tez 100procent sprawny i kopułka z palcem tez. ale nadal nie zapali. kreci kręci az miło juz prawie juz prawie zaskakuje ale ale go nie zalewa choć dostaje paliwo. swiece suche-KTO COŚ PORADZI BO NIE MAM JUZ SIŁY I POMYSŁÓW a co do stacyjki-żeby wyjąć kość stacyjki dużo zachodów więc w gre wchodzi spięcie na krótko. tylko co z czym????wszystkie kabelki z wtyczki??dostęp do wtyczki jest dobry więc wole iść na łatwizne??wie ktos od czego jest szary kabelek w tej wtyczce do stacyjki??? dodam ze przed
awarią czasami trzeba było popompować szybko ''pedałem gazu'' dopiero palił. dużo pytań jak na jednego golfa ale cóż:)licze na pomoc:)