Strona 2 z 2

: pt paź 07, 2005 01:37
autor: daaroo
frantz pisze:slonko, slonko, na jakim zdjeciu ?
coś zdjęcia poznikaly

: pt paź 07, 2005 13:42
autor: jarek_1313
No własnie pokazcie te zdjęcia, bo skoro w wielopukcie to pneumatycznie działa, może coś się gdzies przytkało, mi też spadają. W dodatku jak go gasze to niechce odpalić czasami na benzynie, musze odpalić go na gzie przegazować przełącze na benzyne to wysokie chodzą, niskie giną i przykapca, a zachwile zaczyna chodzić i odpalać jak by się coś zapychało, a niedawno filtr paliwa wymieniałem bo zabił mi wszystko i nie chciał ciągnac na benzynie.

[ Dodano: Wto Paź 11, 2005 16:51 ]
A więc byłem dziś w serwisie boscha i poszedł mi regulator biegu jałowego tj. chyba ten silnik krokowy, jak co poniektórzy tu to nazywają. Umieszczone to jest w 1,3NZ pod kolektorem ssącym, wchodzi do tego wężyk - mniej więcej 2cm średnicy- idący znad przepustnic, wychodzący z plastiku miedzy przepływomierzem a nimi, a wychodziz niego tej samej średnicy węzyk idący do kolektora ssącego. Przewody elektryczne zasilające go wychodza z tego samego plastiku, co do wtryskiwaczy między 1 a 2 cylindrem. Na stronie bosha wyczytałem. że nie tylko w tym silniku to było montowane, ale i w golfach 1,8; 2,0, audicach, jetach, pasatach. Silniki, które mają to samo (ale być może gdzie indziej umieszczone) to: EV-1,8; gz 1,8; JS 2,0; NZ 1,3; 3F 1,3. Moje pytanko: czy ma ktoś może to sprawne na zbyciu? Jak tak, to piszcie do mnie, że macie i za ile, a ja w chwili wolnej jeszcze spróbuję to wykręcić (nie będzie łatwo, bo w głupim miejscu jest) i naprawić - może mi się to uda, bo chyba się to rozbiera.