Strona 2 z 2

: śr kwie 15, 2009 16:01
autor: kundelgrupen
Dobra wygrzebałem nr wtryskiwaczy z RP i AAM w katalogu, jest to 051133025 dla RP i ten sam nr z literka "a" dla AAM. Mam szanse znaleźć ten nr na obudowie/wtrysku/gdziekolwiek? Czy jest to tylko nr dla magazynu części i nie ma go fizycznie na samochodzie?

: śr kwie 15, 2009 16:48
autor: Xabingo
marcintju pisze:RPki mułowate strasznie motorki.
Taaa... Od 3 tysięcy obrotów mi rwie brykę jak cholera... Mój Rp-ek pyknął Passata 2.0 TDI 110 lub 140KM i BMW 3 E36 2.0 benzyna.

Każdy kto ze mną jedzie, mówi, że ładnie mi zapiernicza Golf.

Z tego co słyszałem to RPek nie za bardzo może podskoczyć do Sportinga 1.1, bo to pudełko mało waży.

: śr kwie 15, 2009 18:35
autor: marcintju
Xabingo pisze:Mój Rp-ek pyknął Passata 2.0 TDI 110 lub 140KM i BMW 3 E36 2.0 benzyna.
mało waży.
nie powiedziałbym :bigok: , paskiem musiał jechać emeryt który ma problemy z prawą nogą i ręką ;)
rp coś tam jedzie ale porównując np. do PFa nie ma co porównywać,
w dziale speed mało kto chce ruszać ten motorek

RPk

: wt maja 05, 2009 13:17
autor: idzix
ja na swojego nie Nazekam jak moze demon to to nie jest ale przyspieszenie ma przyzwoite szczególnie zapieta 3 i krecimy od 60 do 140 odcinka i lecimy dalej krutka chwila i wskakuje 160 :hmm: zmien sobie przedewszystkim tak jak wyzej ci mówili a jesli nic to nie da wiesz co bedzie przyczyna pozdrawiam ps tego 75 konnego odstawiam jak chce