Strona 2 z 2

: ndz kwie 12, 2009 01:02
autor: MaNo
greg pisze:
MaNo pisze:Bo Golf 4 nie ma regulacji katow z tego co mi wiadomo :|
mało wiesz znaczy się - kąty ustawiasz regulując sworzeń zwrotnicy względem wahacza :bigok:
A jest taka mozliwosc ze sworzen zwrotnicy moze byc wyrabany i przez to sciaga ??

: ndz kwie 12, 2009 08:13
autor: guti
[quote="MaN
MaNo pisze:A jest taka mozliwosc ze sworzen zwrotnicy moze byc wyrabany i przez to sciaga ??
raczej nie ,to by stukało.

: śr lip 01, 2009 08:25
autor: rafq
Obstawiam któryś z przegubów, jeden może być zużyty i nie ciągną równo. Sprawdź również końcówki drążka kierowniczego, w Colcie CA0 GTI miałem na nich spore luzy i objawy były identyczne jak u Ciebie.

: śr lip 01, 2009 10:26
autor: guti
rafq pisze:Obstawiam któryś z przegubów, jeden może być zużyty i nie ciągną równo.
a wiesz jak dziala mechanizm roznicowy w skrzyni ? PRZEGUBY NIE MAJA NIC DO SKRECANIA AUTA PRZY DODAWANIU GAZU !!

: śr lip 01, 2009 23:53
autor: pablo992
guti a wyobraź sobie ze maja. U znajomego w seicento po założeniu jednego nowego przegubu i drugiego starego ściągało w jedną stronę ,po wymianie drugiego na nowy jak ręką odjął :D

: czw lip 02, 2009 00:12
autor: guti
pablo992, wiele rzeczy slyszalem, ale zeby przeguby były powodem sciagania to pierwsze słysze :) wiem jak jest zbudowany przegub, zuzyty przegub klekocze przy skrecie, przy przyspieszaniu nawet jak byłby bardzo zuzyty to moze klekotac, alee zazwyczaj jest tak ze zakleszczy sie i ciagnie tak samo jak ten z drugiej strony , ktory jest tak samo zakleszczony( na napedzie ) o to czy ciagnie w jedna strone czy nie to jeszcze po drodze lezy mechanizm roznicowy, on musiałby nawalac i krecic tlko jedna strona , wtedy takie cos jest mozliwe, ale przegub ? nigdy , a to ze w Seicento tak sie przytrafiło to zwykły zbieg okolicznosci . to tak jakbys powiedial , ze na starym lancuchu rowerowym rower sie gorzej zbiera jak na nowym, bo na starym kolo sie wolniej toczy , a na nowym szybciej , bo to na to samo wychodzi z przegubem , stary ma luzy wiec wolniej sie toczy , nadrabia drugie koło i auto skreca ? nadal nie moge sobie tgo wyobrazyc. dla mnie to jest do sprawdzenia uklad zawieszenia , pod kątem elementów metalowo gumowych , moze nawet byc tak ze belka z tyłu niedomaga , ale to w skrajnych przypadkach , na razie nalezałoby sie zajac tulejami w wahaczach, sworzniami , wiele tez maja opony i kola do tego , mialem przypadek ze felgi niby ok , wywazone itd, a skrecal sobie sam , po wymianie na tył przestało samo jechac gdzie chce. Ogolnie za skrecanie w aucie odpowiada oprocz ukladu kierowniczego , uklad zawieszenia, wahacze , tuleje, sworznie , nawet koncówki drazków kieroniczych , ale nie przeguby !