Strona 2 z 2
: sob wrz 24, 2005 21:10
autor: Tomasz Żaguń
jak zeszlifujesz za dużo to Ci błotnik odejdzie od nadkola poprostu zetniesz zgrzewy i pupa rdza to się zesra ze szczęścia gwarantuję lepiej fachowo podwinąć ranty do góru i pomalować i zkonserwować raz a dobrze po fachowemu i na jakieś 5 lat starczy ale nie po partyzancku wycinać LUDZIE NIE RÓBCIE POPELINY !!!!!
: sob wrz 24, 2005 23:25
autor: Dawca_Nerek
Tomasz Żaguń, ten Pan wie co mówi !!
![prayer :prayer:](./images/smilies/icon_pray.gif)
: sob wrz 24, 2005 23:33
autor: CHECIK
A jakie masz et felgi, szerokość felgi i jaki zawias założony. Perzerabiałem to. Mam zawias -90 mm z przodu i mam orientacje co wchodzi po zaklepaniu rantów. Chodzi o przód czy tył?
Pozdrawiam
: ndz wrz 25, 2005 11:32
autor: krzysio
Najlepiej zmienić opony
: ndz wrz 25, 2005 11:56
autor: ćwikła
kurna a ja mam ten problem bo trze mi tylko prawa strona tył czyli od pasazera......i nie trze mi o ranty tylko kurna o nadkole........mam w sumie regulacje i jeszcze o pare cm moge podniesc ale kurna nie bardzo chce bo teraz autko ładnie stoi..czy gumy cos dadzą??????czy usztywnią jakos autko zeby nie tarło...dodam ze trze jak mam 2 osoby z tyłu...jak tylko kierowca i pasazer to nie trze!!
: ndz wrz 25, 2005 16:27
autor: Dawca_Nerek
gelus pisze:niestety nie powiem Wam jakie mam ET felgi bo szczerze mowiac pierwszy raz slysze ze takie cos jest
ET masz podane na feldze!
: ndz wrz 25, 2005 17:41
autor: ćwikła
ja mam et standart czyli 35 i kurna mi trze....nie wiem czy te gumy sprzedawane na allegro cos zdziałają??
: ndz wrz 25, 2005 18:14
autor: Sobisz
wiatm,
mialem ten sam problem (takie same oponki), opona "szlifowala" mi o nadkole
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
...wymienilem sprezyny na KILEN i amorki na KAYABA. Teraz wszystko oki
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
"Niech moc bedzie z Golfami"