Strona 2 z 2

: śr kwie 08, 2009 19:47
autor: pelkie
filtr i odpowietrzenie sprawdzane.

[ Dodano: 08 Kwi 2009 20:49 ]
Panowie a wiecie gdzie i czy w ogóle znajduje sie regulator ciśnienia paliwa????
Przypominam Golf 1,4 jednopunkt 94r

: czw kwie 09, 2009 09:02
autor: Jacek75
CSR_GTI pisze:jakby był KAT zapchany to chyba nie powinien nawet z miejsca ruszyć
nie prawda, jak w skodzie (AEE) miałem wydech zapchany to na zimnym silniku jechal do 60km/h, po rozgrzaniu ledwie z oporami dało się wycisnąć 40km/h, nie szło jechać na 3 biegu.

: czw kwie 09, 2009 09:43
autor: Goku-25
pelkie

jedno warzne pytanko masz w swoim aucie aparat zaplonowy? czy cewke ? jak cewke to sugeruje sprawdzic czujnik polozenia walu korbowego czyli czujnik hala jak aparat zaplonowy to ten sam czujnik znajduje sie w aparacie Wez go podlacz na krutko chodzi o paliwo i zobaczysz co sie stanie lub podlacz czujnik cisnienia paliwa do szyny paliwowej i jak cisnienie bedzie spadac to albo przewody zailajace sa przestarzale lub pompa niedaje cisnienia wco watpie puzniej sprawdz wydech jak ci sugeruja najlepiej przed katalizatorem rozlacz od reszty i auto powinno smigac zostaje jeszcze sprawdzenie szczelnosci kolektora ssacego jak go odpalisz to oplucz kolektor benzyna jak zgasnie lub nierowno bedzie pracowal to masz przyczyne twoich problemow

wpierw sprawdz ukl paliwowy czyli podpiecie na krutko jesli twierdzisz ze po filtrze odpalil moze byc przypchany przewud zailajacy puzniej ukl zaplonowy czujnik Hala i ukl dolotowy i wydechowy

: czw kwie 09, 2009 10:27
autor: Bbrutus (Burex)
Znam taki przypadek, ale to w Citroenie saxo, koles mial takie same objawy, auto sie dlawilo nie chcialo jechac na paliwie. Wymienil czujnik cisnienia paliwa i autko smiga do dzis:)
Ale moge sie mylic
Pozdrawiam
Brutus