Wymiana klocków i tarcz

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ziemson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 19:52
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: ziemson » pt wrz 23, 2005 14:18

Gitner pisze:Odpowietrzyc nalezy bo aby wymienic klocki musisz odlaczyc przewody - przygotuj jakis sloiczek na plyn hamulcowy bo troszke poleci.
Ja juz naprawde nie raz zmienialem klocki i o odlaczaniu przewodu pierwsze slysze...

[ Dodano: Pią Wrz 23, 2005 14:21 ]
piotrw pisze:A czy wentlowane są dużo skuteczniejsze od normalnych...?
Sa wystarczokaco duzo bardziej skuteczne, zeby warto bylo wymienic :-) Niestety razem z tym, niezbedna jest wymiana calego zacisku. Wentylowane sa poprostu duzo grubsze od zwyklych. No chyba, ze mozna kupic ciensze klocki ale nie wydaje mi sie. Jesli sie myle, niech ktos mnie poprawi.



malgosk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob gru 25, 2004 18:28
Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa

Post autor: malgosk » pt wrz 23, 2005 15:42

A tak przy okazji: jest fajna funkcja "pomógł X razy". Ale nie wiem jak ją znaleźć... Czy ktos może zrobic jakieś screen shoty?



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » pt wrz 23, 2005 15:54

malgosk pisze:A tak przy okazji: jest fajna funkcja "pomógł X razy". Ale nie wiem jak ją znaleźć... Czy ktos może zrobic jakieś screen shoty?
jeśli napiszesz jakiś temat na technicznym i uwazasz ze ktoś Ci pomogł to klikasz mu w tym poście "pomógł" umieszczone jest tam gdzie profil, pw, gg itp.

http://forum.vwgolf.pl/search.php?searc ... &gh=helped



Awatar użytkownika
Sebos
سثلاخخ
سثلاخخ
Posty: 253
Rejestracja: wt paź 26, 2004 21:08
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebos » pt wrz 23, 2005 16:11

ziemson pisze:Sa wystarczokaco duzo bardziej skuteczne, zeby warto bylo wymienic Niestety razem z tym, niezbedna jest wymiana calego zacisku. Wentylowane sa poprostu duzo grubsze od zwyklych. No chyba, ze mozna kupic ciensze klocki ale nie wydaje mi sie. Jesli sie myle, niech ktos mnie poprawi.
ja u siebie oryginalne mialem wentylowane, wiec na takie tez musialem wymienic, koszt okolo ~ 120 PLN (tarcze)


------------------------------
pozdr
Sebos - سثلاخس
[b]I-sze OGÓLNOPOLSKIE SPOTKANIE VWGOLF.PL !!![/b] działo sie, działo :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21501

--- VWGOLF SQUAD MAZOWSZE ---
www.vwgolf.waw.pl

malgosk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob gru 25, 2004 18:28
Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa

Post autor: malgosk » pt wrz 23, 2005 18:42

ku_bi pisze:
malgosk pisze:A tak przy okazji: jest fajna funkcja "pomógł X razy". Ale nie wiem jak ją znaleźć... Czy ktos może zrobic jakieś screen shoty?
jeśli napiszesz jakiś temat na technicznym i uwazasz ze ktoś Ci pomogł to klikasz mu w tym poście "pomógł" umieszczone jest tam gdzie profil, pw, gg itp.

http://forum.vwgolf.pl/search.php?searc ... &gh=helped
Niestety nie mam nic takiego.... :/ b. dziwne



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt wrz 23, 2005 19:42

ziemson pisze:
Gitner pisze:Odpowietrzyc nalezy bo aby wymienic klocki musisz odlaczyc przewody - przygotuj jakis sloiczek na plyn hamulcowy bo troszke poleci.
Ja juz naprawde nie raz zmienialem klocki i o odlaczaniu przewodu pierwsze slysze...
No u mnie jakos tak wyszlo ze odpinalem przewody.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

ziemson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 19:52
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: ziemson » czw wrz 29, 2005 14:54

Gitner pisze:No u mnie jakos tak wyszlo ze odpinalem przewody.
pytanie tylko "po co?" A do odpowietrzenia potrzebne sa 2 osoby, zeby nie bylo :grin:



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw wrz 29, 2005 15:00

ziemson pisze:
Gitner pisze:No u mnie jakos tak wyszlo ze odpinalem przewody.
pytanie tylko "po co?" A do odpowietrzenia potrzebne sa 2 osoby, zeby nie bylo :grin:
Klocki zakladal mi kumpel. Zdjal przewody bo nie mogl klockow ze szczek wyciagnac.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

ditomek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: pt paź 08, 2004 09:41
Lokalizacja: dolny śląsk

Post autor: ditomek » wt paź 04, 2005 09:25

Witam.
Panowie, klocki wymienione.
Oczywiscie cały proces jest udokomentoway za pomoca aparatu fotograficznego także jakby była potrzeba zrobienia małego felietony do działu PORADY to nie ma sprawy.
Oczywiście nie obyło się bez problemów. Jedna ze śrób imbusowych nie chciała sie odkręcić ale pomoc sąsiada mechanika okazała sie wystarczająca.
Przy okazji zobaczyłem niezły patent na tego rodzaju usterki.
Tak jak pisaliście nie jest konieczne odłączanie zacisków i w efekcie odpowietrzanie układu.
Gdyby nie mały problem ze śrubką całośc trwałaby moze godzinkę z "hakiem".
Pozdrawiam i dziękuję



Awatar użytkownika
Kiler
Forum Master
Forum Master
Posty: 1240
Rejestracja: ndz lip 17, 2005 19:55
Lokalizacja: SMI

Post autor: Kiler » wt paź 04, 2005 11:51

malgosk pisze:Niestety nie mam nic takiego.... :/ b. dziwne
...bo tej opcji może użyć tylko założyciel tematu :hmm: :bajer: :smoke: ...


Pozdr :pub: .


:bylo: :bajer:

malgosk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob gru 25, 2004 18:28
Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa

Post autor: malgosk » wt paź 04, 2005 12:10

I wszystko jasne! dzieki za odpowiedz!

Co do wymiany klockow: jaki patent mial sasiad na ta srubke? Ja musialem uzyc niestety tarczy szlifierskiej... :crazy:



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt paź 04, 2005 14:11

piotrw pisze:A czy wentlowane są dużo skuteczniejsze od normalnych...?
Chodzi mi też o stosunek możliwości do ceny czyli jednym słowem czy się opłaca kupować wentylowane?

Są skuteczniejsze ze wzgledu na lepsze odprowadzanie ciepła, co z kolei powoduje mniejszy efekt fadingu hamulców - myslę jednak że w Twoim wypadku wystarczą dobre klocki - np ferodo premier, nacinane tarcze i wymiana płynu hamulcowego.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

sekol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:48
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Post autor: sekol » wt paź 04, 2005 15:23

Fotofelieton bylby wskazany, opis patentu na imbusa tez :-)



Awatar użytkownika
Kapsel_1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 17:21
Lokalizacja: Pomiechówek
Kontakt:

Post autor: Kapsel_1 » wt paź 04, 2005 15:35

a klocuszki ate ?? są bardzo dobre według mnie

golfy (przynajmniej mk3 w wersji gt) z fabryki wyjechał na klockach textar-a


126p to była fuuraaaaaaa a teraz MK3 1.8 GT
next MK4 1.9 TDI
[b]Części do komputera, monitory drukarki itp. pisz co potrzebujesz[/b]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 302 gości