modny pisze:mar_tec pisze:Nie warto instalować GAZ do MK3 1.4.
Mam tez taki sam w domu i nie zakładam gazu.
Ten golfik spala niecałe 5 litrów benzyny na 100km (sprawdzone kilkakrotnie; jazda w trybie mieszanym). Gaz ma osiągnąc cenę do 3 zł więc nie będzie dużej różnicy między benzyną a gazem. Moim zdaniem to szkoda golfika męczyć jeszcze jakimś tam gazem. Niech jezdzi tak jak go fabryka wyprodukowała. Mówię tu o MK3 1.4, sam posiadam zagazowanego golfa MK2 1.6 i jestem zadowolony, jednak to jest mój pierwszy zagazowany samochód i innych nie zamierzam niszczyć.
Podejrzewam ze jak gaz wzrosnie do 3zl to benzyna do co najmniej 6zł takze nie sadze zeby cena gazu kiedykolwiek zblizyla sie do ceny benzyny bo ten gaz to podobno odpad obrobki ropy naftowej za ktorego utylizacje nalezy slone pieniadze placic.
Dokladnie, cena gazu zawsze bedzie nizsza i to przynajmniej dwukrotne od cenu benzyny (moze za 5 lat sie cos zmieni) Wg. mnie nawet silniczniki 1.3 warto przerabiac na gaz, to zawsze bedzie oszczednosc, chyba ze sie jezdzi raz w niedziele do kosciolka
Moja wspollokatorka ma CC 900 z gazem... i mowi, ze jej pali 5 do 6l... i nie narzeka na brak mocy, niektorym to starcza
Jak ktos mowi, ze to meczenie silnika, to sam nie wiem co powiedziec, jeszcze nie widzialem zadnego niezadowolonego uzytkownika LPG, ktory by narzekal, ze cos nie tak z silnikiem, ze mu cos zle chodzi i sie zuzywa szybciej a gaz mimo, ze nie jest paliwem dla ktorego stworzono samochod, to ma kilka zalet w porownaniu do benzyny.