Rozrusznik: zimny kręci, ciepły nie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- bartos 2008
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: pn wrz 29, 2008 16:25
- Lokalizacja: jarosłaVWiec
podepnę się pod temat bo mnie też dotyczy, a mianowicie mam taki objaw:
po wymianie jakiś części w rozruszniku autko paliło na dotyk nie ważne czy zimne czy ciepłe! nie było z odpalaniem problemów, kąt wtrysku także ustawiony, ale po wymianie oleju jak i filtrów oleju i paliwa (dodam że musiałem przez winę mechanika trochę pomęczyć goferka żeby odpalił) mam problem z odpaleniem, a dokładnie po przekręceniu kluczyka raz zaskoczy a drugi raz jak by nie miał siły przekręcić drugi raz rozrusznika, akumulator naładowany pozostałe komponenty wcześniej też były sprawne na 100%!!!!
czy to wina rozrusznika, np. szczotki czy coś innego? lub jak doczytałem kabli np. plusowych czy minusowych?
proszę o pomoc nie wiem co z tym dalej robić??
po wymianie jakiś części w rozruszniku autko paliło na dotyk nie ważne czy zimne czy ciepłe! nie było z odpalaniem problemów, kąt wtrysku także ustawiony, ale po wymianie oleju jak i filtrów oleju i paliwa (dodam że musiałem przez winę mechanika trochę pomęczyć goferka żeby odpalił) mam problem z odpaleniem, a dokładnie po przekręceniu kluczyka raz zaskoczy a drugi raz jak by nie miał siły przekręcić drugi raz rozrusznika, akumulator naładowany pozostałe komponenty wcześniej też były sprawne na 100%!!!!
czy to wina rozrusznika, np. szczotki czy coś innego? lub jak doczytałem kabli np. plusowych czy minusowych?
proszę o pomoc nie wiem co z tym dalej robić??
[img]http://images48.fotosik.pl/34/7a8361a264f9111a.jpg[/img]
pozdrowionka
pozdrowionka
dokladnie sprawdz symbole rozrusznika, czy napewno do 16v, ewentualnie moze masz kogos kto ma na probe pozyczyc. Ja mialem tak sa,o w swoim KR i to ewo na wizycie u niego mi uswiado,mil co jest przyczyna. Denerwowalo mnie to strasznie chyba z 10 razy go wyciagalem. Tyle dobrze ze silnik miale igla. Potrafil krecic tak ze sie zatrzymal ruszyl i odpalil, Do tego wszystko sie kasowalo nfa itp
BB (borówka, bandit ...)
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
książka pisze że takGTI KR pisze:czy napewno do 16v
też posłuchałem Ewo i wsadziłem od diesla rozrusznik... dużo to nie pomogłoGTI KR pisze:Ja mialem tak samo w swoim KR i to ewo na wizycie u niego mi uswiadomil co jest przyczyna.

przed remontem jak i po remoncie tak sie dzieje.....zaczeło sie dopiero od momentu kiedy poszły mi pierwszy raz szczotki w rozruszniku. Nic sie nie kasuje - tylko kontrolki przygasają ciuteńke.GTI KR pisze:Tyle dobrze ze silnik miale igla. Potrafil krecic tak ze sie zatrzymal ruszyl i odpalil, Do tego wszystko sie kasowalo nfa itp
Zimny pali... gorący nie... po 2-5 minutach gorący odpala i kręci pięknie.
Nie wiem co to jest...i chyba się nie dowiem... ale wiem że mnie to bardzo wku**ia
18K4F inside... RWD car :)
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
podaj mi numery rozrusznika kazdego ktorego miales w aucie
[ Dodano: Pon Kwi 06, 2009 21:40 ]
i dokladne napiecie ladowania
[ Dodano: Pon Kwi 06, 2009 21:40 ]
i dokladne napiecie ladowania
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
14.2Vi dokladne napiecie ladowania
Numery tego co był tutaj na samym początku: 055 911 023 M
[ Dodano: Pon 06 Kwi, 2009 ]
Jaki powinien być rozrusznik do 16V? Z przekładnia planetarną czy bez? Jakieś numery tego oryginalnego rozrusznika?
[ Dodano: Wto 07 Kwi, 2009 ]
Przewody odpaladają... prąd przewodzą taki jaki powinien być... aku nowy... rozrusznik nowy ale jak z nim jest niemam pojęcia i zaczynam wierzyć w teorię Ewo że jest za słaby.
Więc tak:
styki - nie
aku - nie
przewody - nie
elektyka - nie
tulejki - nie
To wygląda jak blokowanie sie silnika ale to raczej niemoże mieć miejsca bo wałem sie kręci lekko. Wygląda też jak brak prądu żeby rozrusznik przekręcił.
Teraz pytanie:
Ten rozrusznik co był (numery powyżej) to on miał 0.9kW tak? Do 16V 1.1kW jakie ma numery?
Od D/TD nie chce rozrusznika bo za dużo prądu mi chlał i co nieco sie wyłączało na starcie... no i obroty miał wolniejsze co miało na mnie bardzo negatywny wpływ w postaci wiązki słów.
Ostatnio zmieniony wt kwie 07, 2009 23:57 przez CSR_GTI, łącznie zmieniany 1 raz.
18K4F inside... RWD car :)
czyli są dwie możliwości :
albo Ci silnik się zaczyna zacierać albo masz sporo za wczesny kąt wtrysku; spróbuj opuźnić i wtedy powiedz czy pomogło
[ Dodano: 08 Kwi 2009 09:15 ]
szukaj dobrego z diesla
[ Dodano: 08 Kwi 2009 09:19 ]
albo jeszcze lepiej zmień silnik na diesla i będziesz miał połowę problemów z głowy
albo Ci silnik się zaczyna zacierać albo masz sporo za wczesny kąt wtrysku; spróbuj opuźnić i wtedy powiedz czy pomogło
[ Dodano: 08 Kwi 2009 09:15 ]
rozruszniki z diesla w przeciwieństwie do tych z benzyn są na przekadni więc z racji konstrukcji pobierają mniej prądu i szybciej kręcą chyba że nie są w pełni sprawne bo kręcąc diesla masz znacznie większy opór niż w benzynie nawet jeśli byż stopień sprężania podniósł do 13:1 co już jest granicą bo powyżej to już silniki wysokoprężne są.Od D/TD nie chce rozrusznika bo za dużo prądu mi chlał i co nieco sie wyłączało na starcie... no i obroty miał wolniejsze co miało na mnie bardzo negatywny wpływ w postaci wiązki słów.
szukaj dobrego z diesla
[ Dodano: 08 Kwi 2009 09:19 ]
albo jeszcze lepiej zmień silnik na diesla i będziesz miał połowę problemów z głowy
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
kąt wtrysku nie bo to bena jest.... ale zapłon musi być tak jak jest i inaczej być nie może.
a problem z tym rozrusznikiem już występuje od dłuższego czasu... więc jeżeli sie silnik zaciera to coś długo mu to idzie :green_fuck:
a problem z tym rozrusznikiem już występuje od dłuższego czasu... więc jeżeli sie silnik zaciera to coś długo mu to idzie :green_fuck:
to czemu trafiłem na taki co wolniej kręci i pobiera dużo więcej prądu? Bez przekłądni był?arwam pisze:rozruszniki z diesla w przeciwieństwie do tych z benzyn są na przekadni więc z racji konstrukcji pobierają mniej prądu i szybciej kręcą

18K4F inside... RWD car :)
mogły się szotki kończyć albo już komutator zniszczony był;to czemu trafiłem na taki co wolniej kręci i pobiera dużo więcej prądu? Bez przekłądni był?
jest jeszcze jedna możliwość że było zwarcie na wirniku i kilka zwojów więcej pracowało niż powinno.
ja mam dwie sztuki na zapasie po jednej do jednego golfa bo u mnie w domu są dwa golfy i jedno Audi i to wszystko TD
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
kurde ale on po regeneracji niby był...arwam pisze:mogły się szotki kończyć albo już komutator zniszczony był
[ Dodano: Sro 08 Kwi, 2009 ]
sorki.. nowy był ten rozrusznik z D/TD co kupiłem http://moto.allegro.pl/item579959425_no ... _d_td.html <to ten miałem na chwile czasu
18K4F inside... RWD car :)
to nie był po regeneracji a tylko jakaś podróbka BOSCHACSR_GTI pisze:kurde ale on po regeneracji niby był...arwam pisze:mogły się szotki kończyć albo już komutator zniszczony był
[ Dodano: Sro 08 Kwi, 2009 ]
sorki.. nowy był ten rozrusznik z D/TD co kupiłem http://moto.allegro.pl/item579959425_no ... _d_td.html <to ten miałem na chwile czasu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości