Strona 2 z 3

: pt kwie 03, 2009 09:32
autor: feniks
na wlepce w bagażniku

: pt kwie 03, 2009 10:47
autor: Hormon84
Oznaczenie mojej skrzyni to DUW pod warunkiem że dobry kod odczytałem...

: pt kwie 03, 2009 10:50
autor: Jacek75
Hormon84 pisze:DUW
Znasz sprawę padających skrzyń biegów? Sprawdź na forum.

: pt kwie 03, 2009 11:06
autor: Hormon84
kolego no to mnie teraz nastraszyłeś... :(

: pt kwie 03, 2009 13:18
autor: Jacek75
Hormon84 pisze:kolego no to mnie teraz nastraszyłeś... :(
Nie przejmuj się, jak masz taki przebieg, to prawdopodobnie masz już po zestawie naprawczym. Warto jednak mieć w pamięci tą sprawę i lepiej zrobić coś wcześniej niż potem :hmm:

: pt kwie 03, 2009 18:25
autor: Hormon84
Co masz dokładniej na myśli mówiąc "po zestawie naprawczym"?? :blush: Ja kupiłem to autko niecałe 5 lat temu z przebiegiem 103 tys. i jeśli chodzi o poważniejsze naprawy to do dnia dzisiejszego był robiony rozrząd, wymiana kompletnego sprzęgła i chyba tyle.
Czy powinienem jeszcze zwrócić uwagę na coś konkretnego jeśli chodzi o silnik i skrzynię??

Możesz mi podrzucić jakieś tematy odnośnie padających skrzyń bo jakoś nie mogę nic konkretnego wyszukać.

: pt kwie 03, 2009 18:38
autor: bibi466
Hormon84 pisze:Co masz dokładniej na myśli mówiąc "po zestawie naprawczym"??
nity mogły zostać wymienione na śruby niestety skrzynia DUW ma ten problem ze zrywającymi się nitami

: pt kwie 03, 2009 18:45
autor: Hormon84
Hmm... w takim razie trzeba będzie pogadać z mechanikiem...

A tak na marginesie to ile może kosztować wymiana tych nitów i czy to jest jakaś większa robota?

[ Dodano: 04 Kwi 2009 01:41 ]
I jeszcze jedno... Czy można samemu "gołym okiem" sprawdzić czy są wymienione te nity na śruby, czy potrzeba do tego jakichś większych zabiegów???

: pn maja 18, 2009 19:26
autor: dimmer
przyłącze sie do tego tematu ja ma taki problemik ze jak jade to od 3 biegi i na 4 tez na 5 tez czuc po przekroczeniu 3000 obrotów na prostych kołach czuje drgania takiej jakby koła podskakiwały po jezdni amorki dobre ... jak skrecam i dodam gazu równiez to samo stukanie...i lekko telepie kierownica im wyzsze obroty tym bardziej telepie kierownica mechnik mówił ze moze to byc skrzynia biegów ale jak jade na biegu z górki hamując ilnikiem w tych samych obrotach na tyc samych biegach jest cisza nie ma tego stukania ruszyłem ten mój problem juz kilka razy w podobnych tematach ale dalej mam mętlik w głowie...a i raz jak samochód był na podnosniku uruchomiłem silnik wrzuciłem 2 bieg i tak sobie na wolnych obrotach chodził.. po przytrzymaniu prawego koła czuc było lekutkie poszarpywanie tym kołem czyli mozliwe ze układ róznicowy sie bedzie sypał ale czy od niego takie drgania ze czuc jkby koła podskakiwały ....

: pn sie 10, 2009 17:35
autor: Hormon84
Problem rozwiązany! :) Powodem było paliwo. Tzw. spalanie stukowe. Potwierdził to również mój znajomy mechanik. Zacząłem lać lepsze paliwo i poprawa wręcz natychmiastowa, zero klekotania. Dziękuję i pozdrawiam

: pn sie 10, 2009 22:24
autor: _robert_s
No to kolego możemy podac sobie ręce. Gdybyś poszukał, znalazłbyś mój wątek z opisem identycznego zachowania silnika i dokładnie takiego samego "rozwiązania". Tylko że, i tu nie chcę Cię martwić, ale fakty są takie, że to żadne rozwiązanie.:(
Ten silnik jest przystosowany do etyliny 95 i spalanie stukowe nie jest na tym paliwie normalnym objawem! Jakie moga być przyczyny? Oczywiście z milion. Osobiście walczę z tym już trzeci miesiąc, wiele rzeczy już poddawałem diagnozie, ale nadal bez rezultatu. Tak czy inaczej szukam dalej, zobaczymy...

: wt sie 11, 2009 06:22
autor: Hormon84
_robert_s, być może masz i rację ale jak wcześniej tankowałem lepsze paliwo to nic się nie działo, stukanie pojawiło się w momencie zmiany paliwa. Więc po powrocie na lepszą benzynkę znowu jest git i mam nadzieję, że tak zostanie :) Pozdrawiam

: wt sie 11, 2009 08:06
autor: _robert_s
To jeszcze może powiedz co to u Ciebie jest "lepsza benzynka"? Tankowałeś jakiś tani syf, a teraz na tzw. normalnych stacjach zwykłą etylinę 95 i jest OK?
Czy problem ustępuje wyłącznie po zatankowaniu 98ki?

: wt sie 11, 2009 08:18
autor: wawel
jeżeli podczas rozpędzania silnika stukanie zwiększa się proporcjonalnie do prędkości to może być coś z układem jezdnym.ale jeżeli stuka proporcjonalnie do obrotów silnika to moim zdaniem zużycie tłoków (w tych silnikach to najczęstsza przyczyna stuków).Tłoki są pokryte teflonem,gdy się wytrze to zaczyna stukać.