Strona 2 z 2
: śr kwie 01, 2009 20:49
autor: miś fazi
wszystko masz w tym czarnym pudełeczku , tam gdzie dochodzi wężyk podciśnienia
: śr kwie 01, 2009 20:51
autor: marcinek84
mala pomoc
żeby było łatwiej
: śr kwie 01, 2009 20:52
autor: Prono89
Ale w sumie gdyby padnięty był ten czujnik to auto by nie odpaliło, a tu śmiga normalnie tak jak było.
Może mi ktoś powiedzieć jak odkręcić licznik?
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
bo nie wiem
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
: śr kwie 01, 2009 21:16
autor: marcinek84
odkręcić panel co są włączniki, wyjąc włączniki nawiew. potem 2 śruby licznik 1 lub 2 wtyczki licznika potem linka od prędkościomierza, rurka podciśnienia do MFA. ja odkręcam tez półkę co jest pod
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
czujnik halla w liczniku jest tylko do MFA! ten przy aparacie zapłonowym to co innego ten w liczniku jak padnie to tylko Mfa nie pokazuje KM, KM/h ...
: śr kwie 01, 2009 21:28
autor: Prono89
Ręce opadają, tylko skąd to wszystko się wzięło? Nie wierzę w taki zbieg okoliczności, że od tak się MFA i wskaźnik paliwa popsuł. Może licznik szlag trafił? To musi mieć jakieś powiązanie z tym wężem podciśnienia co go odpiąłem.
: śr kwie 01, 2009 21:35
autor: miś fazi
niech Ci ręce nie opadaja , coś sie poradzi , usterki tak czasem występują , nieraz jest to zbieg okoliczności , ale tak to bywa , a co sie tyczy odpalenia auta , to możesz całkiem wyjąc licznik a i tak pojedziesz
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)