Strona 2 z 2
: śr kwie 01, 2009 21:35
autor: Lucki
a podeślij fotkę silnika ...
: śr kwie 01, 2009 22:04
autor: Arczi166
: śr kwie 01, 2009 23:33
autor: guti
Lucki pisze:a podeślij fotkę silnika ...
oj no Rpek bedzie
nie bylo nic innego na jednopunkcie w Mk II , ale dla pewnosci mozna sprawdzic
co do zalewania swiecy to ona jest zalana olejem ? czy paliwem ? jak paliwem to cos z ukladem WN,
jakie masz kolego swiece ? jakie kable ? kiedy zmiieniales palec i kopułke ( jakiej marki ?)
to moze byc przyczyna falowania, jak nie pracuje rowno an wszystkie garnki,
: śr kwie 01, 2009 23:40
autor: muzykant
Arczi166, pisałeś, że kable WN nowe ale dziwne, że jeden inny niż reszta
: czw kwie 02, 2009 15:41
autor: Arczi166
Świece zalewa paliwem,są one firmy NGK,kable jakieś ze stanów
takie mi dał gość w sklepie bo nie miał oryginalnych są nowe cztery a jeden dlatego czarny bo niebieskie miał za krótkie
.Palec i kopułkę zmieniałem ze 2 miechy temu ale auto mało jeździ(bo nie ma prawka
)Kopułka jest firmy BERU ,a palec BOSCHA.Gdy to wymieniłem to tak z tydzień chodził zajefajnie a później kupa
: czw kwie 02, 2009 15:44
autor: guti
Arczi166, kup porzadne kable , np BERU a nie jakies ze stanów:) moga miec inna opornosc i dlatego masz kupe, a jednego kabla sie nie wymienia , tak na przyszłosc.
: czw kwie 02, 2009 22:22
autor: Arczi166
hm tylko ze ja kupiłem wszystkie nowe kable,tyle ze jeden jest innego koloru
: czw kwie 02, 2009 22:46
autor: guti
Arczi166 pisze:hm tylko ze ja kupiłem wszystkie nowe kable,tyle ze jeden jest innego koloru
jest z innego kompletu ?
to tak jakbys sobie kupił 3 opony z tego samego roku, a jedna mimo ze taka sama pod wzgledem wygladu , jakosci itd , jest sprzed 5 lat. tu nie chodzi o wiek w przypadku kabli, lecz o to ze to maja byc kable z kompletu , do danego samochodu , rozne kable maja rozne opornosci zreszta zmien kable na porzadne to wtedy pogadamy , kable Beru ksoztuja lekko powyzej 100 zł, a ile placiles za amerykanskie ?
[ Dodano: Czw Kwi 02, 2009 10:53 pm ]
Arczi166, aaaa jeszcze jedno , na jaka cholere potrezebny Ci filtr paliwa na wezu od podcisnienia ?? prawdopodobnie masz MFA ( komputer pokazujacy spalanie itd, ale nie rozumiem co ma fitrowac ów filterek
powietrze ?? przeciez i tak powietrze idzie Z licznika DO kolektora ssacego
sprawdz wogole połaczenia tam wlasnie w okolicach kolektor, serwo , czy tam gdzies nie lapie lewego powietrza
juz kiedys widzialem taki patent, ale nadal nie wiem co artysta mial na mysli
: pt kwie 03, 2009 16:52
autor: Arczi166
Te kable kosztowały jakieś 45zł... a ten filter to nie wiem poco, był on jeszcze od poprzedniego właściciela
teraz go już niema zdjąłem go ostatnio.
: pt kwie 03, 2009 21:34
autor: guti
Arczi166 pisze:Te kable kosztowały jakieś 45zł...
jescze mi sie odezwij ze Ci obroty faluja, albo ze masz przebicia itd. Za psie pieniadze psie mieso jedza , znasz to ?
Mnie nie stac na tanie czesci , widzisz, teraz kupisz porzadne kable za 120 zł , plsu te 45 i masz juz spory wydatek nie ? lepiej czasem czegos nie kupic jak sie ma kupic dziadostwo, a panu w sklepie powiedziałbym zeby sie rozbiegł , a sciana go sama znajdzie.