Problem z silnikiem (przegrzany)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Witam koledzy wczoraj zakupiłem urządzenie do miarzenia kompresji i po sprawdzenie miałem na pierwszyn tłoku 12 bar na 2 było 8 a na 3i4 po 4 bary więc stwierdziłem że targam głowicę po jej zdemontowaniu okazało się ze tylko na 1 tłoku nie było przedmuchu na 3 i 4 była normalna dziura więc auto nie pracowało wogóle na te tłoki a na 2-gim kekko przypieczona . Dzisiaj rano zawiozłem głowicę do planowanie i sprawdznia szczelności i popołudniu ją odebrałem na wieczorem skręciłem cale autko i na każdym tłoku niemam mniej niż 12 bar a na którymś jest ponad 13 bar , teraz nasuwa się nowy problem gdyż okazło się że mój mądry kolega który mi robił kiedyś autko przekręcił sruby w głowicy i z pod dekla oleju olej tak leje że strach autem gdzieś jechać bo niedość że śmierdzi olejem to jeszcze można zatrzeć silnik i może ktoś mi pomoże co można zrobić żeby jakoś uratować tą głowicę a dekiel był przykręcony dobrze nie doklejając go bo przecież musze zrobić 500km żeby dokręcić głowicę
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 76 gości