Schemat wtyczki podpinanej do włacznika świateł
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Obawiam się że niewielki bo długość (i wiek) kabli oraz stan złączy będzie miał negatywny wpływ. Ja upchnąłem przekaźniki na pasie przednim - oryginalne przewody wykorzystałem jedynie do sterowania przekaźnikami oraz z przekaźnika na lampę (plusy). Masa do każdej z lamp doprowadzona z akumulatora.
Takie podłączenie na tyle poprawiło działanie lamp, że po 2 dniach miałem mały pożar prawej lampy - dosłownie spaliła się najzwyklejsza w świecie żarówka H1 Boscha
Takie podłączenie na tyle poprawiło działanie lamp, że po 2 dniach miałem mały pożar prawej lampy - dosłownie spaliła się najzwyklejsza w świecie żarówka H1 Boscha

- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Właśnie tak polecam - poprawa jest ogromna i, tu już do Kolegi Jhosef, nie ma się czego obawiać - jak widać. Żarówka, mimo że niby "Bosch - wiysz co mosz" (tjwasiak pisze:oryginalne przewody wykorzystałem jedynie do sterowania przekaźnikami oraz z przekaźnika na lampę (plusy).

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości