Strona 2 z 2

: ndz mar 29, 2009 09:03
autor: agrala
Drozu wrazajac do mierzenia pradu ladowania to mierzyles prad miernikiem cegowym
mierzac prad w tym grubym przewodzie od akumulatora mierzysz prad ale nie wiesz czy ten prad jest z akumulatora czy do akumulatora, majac uszkodzony alterantor zmierzylbys w ten sposob prad z akumulatora
najlepiej bylo by zmierzyc prad idacy w czerwonym przewodzie wychodzacym z alternatora, tu napewno jest prad ktory wychodzi z alterantora
jaki masz zakres pomiaru pradu na tym mierniku, mierzy DC?

: ndz mar 29, 2009 14:18
autor: Drozu
Zmierzyłem przed chwilą na kablu bezpośrednio od alternatora i prąd płynie...
Wracając z powrotem do radia...
Próbowałem podłączyć radio żeby działało tylko z kluczykiem :/ spalił się jedynie bezpiecznik 22 i tyle :/ Będę musiał podjechać z tym chyba do elektryka...

: ndz mar 29, 2009 16:55
autor: agrala
tu masz opis swojej kostki
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djl ... soshop.htm
kostka A jest od zasilania
ty miales spiete 4 i 7 razem
musisz odpiac 7 i podlaczyc ja pod przewod ktory podaje napiecie po wlozeniu kluczyka
wyciagnij kostke i obejzyj ja dokladnie wraz z instalacja ktora idzie do auta
musi byc tam ten przeod, moze ktos go wypial z kostki lyb masz wlozona przedluzke ISO
poszukaj tego przewodu miernikiem

: ndz mar 29, 2009 19:20
autor: Drozu
Sprawdziłem miernikiem wszystkie przewody i na żadnym poza tym, biało-czerwonym nie ma napięcia, nie ważne czy jest kluczyk czy nie... Pewnie coś jest odłączone przy stacyjce...