Strona 2 z 2

: śr kwie 01, 2009 18:49
autor: rysiektr
pakob pisze:eraz podejrzenia padaja na alarm META ktory siedzi tam 12 lat i ma 2 odciecia :1/zaplon 2/ pompa paliwa -
wycinaj chwasta. W końcu ma 12lat :helm: części już do tego nie ma więc nie ma sensu naprawiać. A próbowałeś w momencie kiedy nie chce zapalić uzbroić i rozbroić alarm??Kostkę stacyjki jeszcze sprawdź

: śr kwie 01, 2009 20:46
autor: pakob
w momencie kiedy nie pali mozna alarm uzbroic prawidlowo - wszystko smiga ,centralny zamuka rygle i szyby oraz uzbraja czujniki.Nie wiem jaki czujnik mam kupic - w Intercarsie chca numer tego czujnika - a ja nie wiem jaki to - auto Golf mk III GTI Edition/97 rok /silnik AGG - montownia Bruksela Belgia moze podpowiecie cos A tak na marginesie -nie moge zmusic mechanikow do podmiany Halla bo ono twierdza ze jest dobry bo robili jakas symulacje krecac aparatem Wiecie o co biega?

: śr kwie 01, 2009 22:17
autor: GMS
czujnik w aparacie jest mało ważny jeżeli chodzi o odpalanie najwarzniejszy jest czujnik Hala w bloku (60-2) objawy w sumie pasujące do czujnika ale jeszcze powinny byc jakieś byki w pamięci usterek nawet sporadyczne z tego czujnika...
pozdrawiam

: śr kwie 01, 2009 23:49
autor: pakob
GMS -masz na nysli czujnik obrotow walu - ale uszkodzenie jego podobno jest widoczne w VAG-u a tu bledow nie widac.A co gorsza potrafi prawidlowo odpalac 20 razy a potem znow kaplica i tak w kolko

[ Dodano: Czw Kwi 02, 2009 23:30 ]
kolejne wiesci - dzis to samo - silnik nagle gasl i nie dawal sie uruchomic- potem znow pracowal poprawnie pol godziny i po tem po zgaszeniu nie chcial odpalic.Jeszcze raz podstawiono nowa cewke i d... blada,wykluczono czujnik Halla,teraz kolej na usuniecie wszystkich odciec z alarmu META Zobaczymy jaki bedzie efekt-jesli to nie pomoze to strasza mnie uszkodzeniem glownego komputera sterujacego.No istna kaplica

[ Dodano: Wto Kwi 07, 2009 18:48 ]
sprawa rozwiazana,otoz przyczyna byla odciecie na stacyjke w alarmie META.Jest ono zrealizowane na przekazniku i on byl po dostaniu sie do alarmu calkiem goracy i smierdzial palonym plastikiem.Tak wiec dzis po prawie 2 tygodniach poszukiwan usterki ywierdze ze zanim wezmiecie sie za Halla i cewke oraz kable WN najpierw nalezy sprawdzic wszystkie ewentualne blokady-odciecia zaplonu i ew.pompy paliwa.U mnie koszt naprawy wyniosl 30 zl ale dojscie do tej konkluzji kosztowalo lacznie 250 zeta i kilka roboczogodzin.