Strona 2 z 2

: ndz mar 15, 2009 08:53
autor: slawko333
jak koledzy radza dospawaj odkrec i wyrzuc, jedno pocieszenie, masz szczescie ze to stalowki a nie alusy i ze tu masz wszystko jak na dloni :bigok: , wieksze pole manewru

: ndz mar 15, 2009 09:29
autor: Michał_1977
Witaj.Wykręć czymkolwiek te śruby,a w sklepach ELLYOTS lub TRAVIS PERKINS bez problemu dostaniesz cały komplet śrub (zwykłych).Ja w jednym z nich kupowałem do Transita,bo na autostradzie pod Londynem prawie koło mi odpadło i trochę śruby wyrobiło.
Będziesz w kraju,to w salonie dostaniesz od ręki te z zabezpieczeniem :bigok:
Żeby te odkręcić,walnij je parę razy młotkiem od czoła,a później kręć jakąś żabką,albo szlifierką zeszlifować z 2ch stron i założyć klucz płaski :hmm:
Pozdrawiam :pub:

P.S. Nie kup z lewym gwintem :rotfl:

: ndz mar 15, 2009 12:43
autor: memekk222
kolego ja juz kilka razy miałem taki problem ze ktos zgubił patent i trzeba odkrecic koło. zawsze pomaga nabicie nasadki od klucza udarowego to sa te twarde czarne nasady. dopasuj jakis np 17 ,18 młotek i nabijaj masz koła stalowe to nic sie nioe stanie i masz łatwe dojscie zeby wbijac.

: ndz mar 15, 2009 13:51
autor: wachelo
memekk222 pisze:kolego ja juz kilka razy miałem taki problem ze ktos zgubił patent i trzeba odkrecic koło. zawsze pomaga nabicie nasadki od klucza udarowego to sa te twarde czarne nasady. dopasuj jakis np 17 ,18 młotek i nabijaj masz koła stalowe to nic sie nioe stanie i masz łatwe dojscie zeby wbijac.
Popieram. Nabić i odkręcisz bez problemu. A jak boisz się o swoje fele, to na allegro są fajne śruby za 89 zł. Twardość 10.9. Mam je u siebie. I każdy komplet śrub ma numer nasadki. Zgubisz, to wysyłasz numer i za 20 zł dosyłają Ci taką samą.

: ndz mar 15, 2009 14:15
autor: wireks
przeciez te sruby co masz to jakis badziew, w polsce byle gowniarz z osiedla by ci aluski zrobil, pozbadz sie ich i spokoj.

: ndz mar 15, 2009 16:00
autor: wachelo
Ja używam tych http://moto.allegro.pl/item575455587_na ... ce_vw.html
Twarde, nie rdzewieją i nie tak łatwo nabić na nie nasadkę, bo ciasno siedzą w gnieździe alusa. No i pasują do ori felg vw. 14, skok gwintu 1,5 i kulisty kształt łba.

: ndz mar 15, 2009 23:26
autor: speeder
dzieki wielkie wam wszystkim panowie za odpowiedzi :bigok: no i chyba zrobie tak jak mowicie, bopatrzac na wzor tych srub to rzeczywiscie bele czym mozna je odkrecic. autko nie dawno kupilem z tymi srubami no i na szczescie nie bylo alusow, bo pewnie byloby nieco gorzej
wireks pisze:przeciez te sruby co masz to jakis badziew, w polsce byle gowniarz z osiedla by ci aluski zrobil


tez tak stwierdzilem jak je zobaczylem :)
Michaś_1977 pisze:P.S. Nie kup z lewym gwintem
bede dobrze patrzyl :bigok:

: pn mar 16, 2009 09:47
autor: pczerniej
Są specjalne nakładki WURTH które bez problemy odkręcą każdą śrubę zabezpieczająca :bajer:

: pn mar 16, 2009 10:13
autor: zyggy
Pisałem już kiedyś o tym. U mnie oponiarze mają takie ładne zewnętrzne wykrętaki śrub. Wyglądają jak nasadka, ale od wewnątrz mają taki ładny gwint po lekkim stożku. Skuteczne na 100%, tylko po użyciu śruby do wywalenia :( A tak na marginesie mam do sprzedania używane śruby zabezpieczające McGard (chyba tak się pisze) do mk3. Jeśli kto chce to podam szczegóły na PW.

pzdr
zyggy