Strona 2 z 2

: śr lis 30, 2005 20:50
autor: SCRASH
W moim przypadku(przegrzewanie silnika) zapchana jest chlodnica o czym zreszta poruszylem temacik na forum.Tylko ze nie dostalem jeszcze konkretnej odpowiedzi.Pozdrawiam

: śr gru 07, 2005 21:03
autor: czyś
zelmerro pisze:kurcze a ja nadal nie wiem o co chodzi z tą uszczelka pod głowicą.... nie mam pojecia... w sumie by olej wywalało zero sarowania i na sucho i na koniec STOP!!!
A ja tak kulałem z 2000 km, smarowanie było, auto normalnie w miarę jeździło. Pojawia się przedmuch z cylindra do kanałów wodnych. Układ chłodzenia zapowietrza się non stop gazami z cylindra, w układzie chłodzenia robia się po prostu korki parowe, co pogarsza lub uniemożliwia przepływ. Np. auto na niskich obrotach i przy temp. zewn. 10 stopni (np. 60 km/h, IV bieg) się przegrzewa (siła strumienia z pompy nie jest w stanie przebić się przez w/w korki parowe), na wysokich obrotach jest spoko (np. przy 60 km/h na III biegu). Poza tym to co z cylindra się przedostaje też ma swoją temperaturę.