Jakie mogą być przyczyny grzania się silnika ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
SCRASH
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: wt lis 15, 2005 13:58
Lokalizacja: KLUCZBORK
Kontakt:

Post autor: SCRASH » śr lis 30, 2005 20:50

W moim przypadku(przegrzewanie silnika) zapchana jest chlodnica o czym zreszta poruszylem temacik na forum.Tylko ze nie dostalem jeszcze konkretnej odpowiedzi.Pozdrawiam


Byl Golf MK1 1.6 B+G pozniej Golf MK1 1.6 diesel
teraz jest Vectra 1.8 B+G

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » śr gru 07, 2005 21:03

zelmerro pisze:kurcze a ja nadal nie wiem o co chodzi z tą uszczelka pod głowicą.... nie mam pojecia... w sumie by olej wywalało zero sarowania i na sucho i na koniec STOP!!!
A ja tak kulałem z 2000 km, smarowanie było, auto normalnie w miarę jeździło. Pojawia się przedmuch z cylindra do kanałów wodnych. Układ chłodzenia zapowietrza się non stop gazami z cylindra, w układzie chłodzenia robia się po prostu korki parowe, co pogarsza lub uniemożliwia przepływ. Np. auto na niskich obrotach i przy temp. zewn. 10 stopni (np. 60 km/h, IV bieg) się przegrzewa (siła strumienia z pompy nie jest w stanie przebić się przez w/w korki parowe), na wysokich obrotach jest spoko (np. przy 60 km/h na III biegu). Poza tym to co z cylindra się przedostaje też ma swoją temperaturę.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 365 gości