Spadaja obroty po odpaleniu, ABD po swapie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wolny83
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 16:17
Lokalizacja: sląsk -SO-

Post autor: wolny83 » pt mar 13, 2009 21:25

Oki.Nie mam dzis czasu na zabawe z tym ale wezme sie w najbliszym czasie za to.Co mam z tym zrobic?kupic nowe czy jakos oczyscic?Cyz to chodyi o taki czarny zbiorniczek z wezem?
Ostatnio zmieniony pt mar 13, 2009 21:28 przez wolny83, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt mar 13, 2009 21:31

tak o to chodzi , ale najpierw wszystkie te węże przedmuchaj , powinno pomóc , a na samum dnie tego zbiorniczka masz krótki króciec , ma być drożny , niczym nie zapchany



Awatar użytkownika
wolny83
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 16:17
Lokalizacja: sląsk -SO-

Post autor: wolny83 » pt mar 13, 2009 21:39

W tym tygodniu nie dam juz radz zrobic tego,ale w poniedzialek wezme sie za to.Jak cos to dam znac czy pomogo.Dziekuje wszystkim za zainteresowanie mojim problemem =D>



enter85

Post autor: enter85 » sob mar 14, 2009 03:43

Witam

Także jestem po swapie silnika z 1,4 ABD na 1,4 AEX. Może ktoś mi pomoże.
Ze starego silnika został przełożony aparat zapłonowy, wtrysk, ( kable, świece, kopułka, palec - zakupione nowe jakieś 2 -m-ce przed swapem ). Dodatkowo była wymieniana pompa paliwa - bo stara się sypnęła. Wymieniłem też termostat bo silnik był niedogrzany w trasie poniżej 70 stopni - teraz już jest ok. Po wymianie termo zrobiłem test przy pełnym zbiorniku - w trasie spalił 7L na 100 km. Natomiast spalanie w mieście to porażka powyżej 10L zdecydowanie i wcale go nie cisnę że obrotomierz jest na 5 tyś.
Wygląda to tak jakby przy pełnym baku palił mniej, a im paliwa ubywa tym spalanie jest większe - wiem może głupia to teoria ale tak to wygląda.

Problem mam taki iż golf pali zbyt dużo paliwa :crazy:

Byłem w warsztacie - niestety z VAGiem połączyć się nie chciał. Mechanik sprawdził Sonde Lambda - także była wymieniana jakieś 2 m-ce przed swapem. Sonda pracuje prawidłowo ale pokazuje zbyt bogatą mieszankę. Golf faktycznie trochę za bardzo dymi.
Powiedział, że być może to wina wtrysku. A dziś chłopaki powiedzieli mi, że to być może wina kompa sterującego wtryskiem. Dodatkowo dodam iż gdy wskaźnik paliwa dochodzi do 1 czarnej kreski ( czyli 10L w zbiorniku jeszcze + / - ) auto gaśnie - jakby już nie miał paliwa. Winą obarczam pompę paliwa, chociaż teraz przeczytałem tutaj, że coś może być zapowietrzone.

Problemów masa wiem - ale może coś poradzicie, bo zbankrutuję.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
wolny83
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 16:17
Lokalizacja: sląsk -SO-

Mk3 1,4 ABD

Post autor: wolny83 » ndz mar 22, 2009 14:48

panowie problem z duszeniem sie silnika znikł.Chcialem podziekowac chłopakom za pomoc :prayer: .Drugi problem zostal chodzi o prace silnika podczas postoju tak jak by mial niskie obroty ze czuc czesienie samochodem oraz tłumikiem raz jest dobrze raz zle.Pomozcie pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 97 gości