Spadaja obroty po odpaleniu, ABD po swapie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Oki.Nie mam dzis czasu na zabawe z tym ale wezme sie w najbliszym czasie za to.Co mam z tym zrobic?kupic nowe czy jakos oczyscic?Cyz to chodyi o taki czarny zbiorniczek z wezem?
Ostatnio zmieniony pt mar 13, 2009 21:28 przez wolny83, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam
Także jestem po swapie silnika z 1,4 ABD na 1,4 AEX. Może ktoś mi pomoże.
Ze starego silnika został przełożony aparat zapłonowy, wtrysk, ( kable, świece, kopułka, palec - zakupione nowe jakieś 2 -m-ce przed swapem ). Dodatkowo była wymieniana pompa paliwa - bo stara się sypnęła. Wymieniłem też termostat bo silnik był niedogrzany w trasie poniżej 70 stopni - teraz już jest ok. Po wymianie termo zrobiłem test przy pełnym zbiorniku - w trasie spalił 7L na 100 km. Natomiast spalanie w mieście to porażka powyżej 10L zdecydowanie i wcale go nie cisnę że obrotomierz jest na 5 tyś.
Wygląda to tak jakby przy pełnym baku palił mniej, a im paliwa ubywa tym spalanie jest większe - wiem może głupia to teoria ale tak to wygląda.
Problem mam taki iż golf pali zbyt dużo paliwa
Byłem w warsztacie - niestety z VAGiem połączyć się nie chciał. Mechanik sprawdził Sonde Lambda - także była wymieniana jakieś 2 m-ce przed swapem. Sonda pracuje prawidłowo ale pokazuje zbyt bogatą mieszankę. Golf faktycznie trochę za bardzo dymi.
Powiedział, że być może to wina wtrysku. A dziś chłopaki powiedzieli mi, że to być może wina kompa sterującego wtryskiem. Dodatkowo dodam iż gdy wskaźnik paliwa dochodzi do 1 czarnej kreski ( czyli 10L w zbiorniku jeszcze + / - ) auto gaśnie - jakby już nie miał paliwa. Winą obarczam pompę paliwa, chociaż teraz przeczytałem tutaj, że coś może być zapowietrzone.
Problemów masa wiem - ale może coś poradzicie, bo zbankrutuję.
Pozdrawiam
Także jestem po swapie silnika z 1,4 ABD na 1,4 AEX. Może ktoś mi pomoże.
Ze starego silnika został przełożony aparat zapłonowy, wtrysk, ( kable, świece, kopułka, palec - zakupione nowe jakieś 2 -m-ce przed swapem ). Dodatkowo była wymieniana pompa paliwa - bo stara się sypnęła. Wymieniłem też termostat bo silnik był niedogrzany w trasie poniżej 70 stopni - teraz już jest ok. Po wymianie termo zrobiłem test przy pełnym zbiorniku - w trasie spalił 7L na 100 km. Natomiast spalanie w mieście to porażka powyżej 10L zdecydowanie i wcale go nie cisnę że obrotomierz jest na 5 tyś.
Wygląda to tak jakby przy pełnym baku palił mniej, a im paliwa ubywa tym spalanie jest większe - wiem może głupia to teoria ale tak to wygląda.
Problem mam taki iż golf pali zbyt dużo paliwa

Byłem w warsztacie - niestety z VAGiem połączyć się nie chciał. Mechanik sprawdził Sonde Lambda - także była wymieniana jakieś 2 m-ce przed swapem. Sonda pracuje prawidłowo ale pokazuje zbyt bogatą mieszankę. Golf faktycznie trochę za bardzo dymi.
Powiedział, że być może to wina wtrysku. A dziś chłopaki powiedzieli mi, że to być może wina kompa sterującego wtryskiem. Dodatkowo dodam iż gdy wskaźnik paliwa dochodzi do 1 czarnej kreski ( czyli 10L w zbiorniku jeszcze + / - ) auto gaśnie - jakby już nie miał paliwa. Winą obarczam pompę paliwa, chociaż teraz przeczytałem tutaj, że coś może być zapowietrzone.
Problemów masa wiem - ale może coś poradzicie, bo zbankrutuję.
Pozdrawiam
Mk3 1,4 ABD
panowie problem z duszeniem sie silnika znikł.Chcialem podziekowac chłopakom za pomoc
.Drugi problem zostal chodzi o prace silnika podczas postoju tak jak by mial niskie obroty ze czuc czesienie samochodem oraz tłumikiem raz jest dobrze raz zle.Pomozcie pozdrawiam

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 97 gości