Strona 2 z 2

: wt wrz 20, 2005 09:48
autor: Corvax
techon pisze:...a co to jest notlauf?
tryb awaryjny

techon pisze:jak wygląda zawór N75- Czy to jest taki mały z wtyczką i 2 wężykami, miesci sie obok filtra?
tak, tyle że z 3 wężykami - może byc jednym z powodów

techon pisze:no i co z tymi pęcherzykami powietrza za filtrem!? Gdzie może być nieszczelność?
myslę ze po prostu ten typ tak ma i tyle

Auto na diagnozę i poznasz przyczynę problemu

: wt wrz 20, 2005 11:06
autor: techon
Corvax pisze:
techon pisze:...a co to jest notlauf?
tryb awaryjny

-TRYB AWARYJNY TO CHYBA NIE , PONIEWAŻ NIE ZAPALA MI SIĘ ŻADNA KONTROLKA!
techon pisze:jak wygląda zawór N75- Czy to jest taki mały z wtyczką i 2 wężykami, miesci sie obok filtra?
tak, tyle że z 3 wężykami - może byc jednym z powodów

...cZY USZKODZENIE TEGO ELEMENTU MOŻNA SPRAWDZIĆ VAG-IEM. pYTAM BO DIAGNOZOWAŁEM SIĘ OSTATNIO W WARSZTACIE I MECH POWIEDZIAŁ ,ZE OK!
I WSKAZAŁ NA ZAPOWIETRZANIE!
jAK JEST EW. KOSZT TEGO ZAWORKA -N75
techon pisze:no i co z tymi pęcherzykami powietrza za filtrem!? Gdzie może być nieszczelność?
myslę ze po prostu ten typ tak ma i tyle

Auto na diagnozę i poznasz przyczynę problemu
ale musi być koniecznie diagnoza dynamiczna- czyli podczas jazdy!
W warsztacie chyba nic nie wykazało!

: wt wrz 20, 2005 11:23
autor: Corvax
Tak, musi byc dynamicznie bo jesli to notlauf to wystepuje tylko do momentu zgaszenia silnika - komp się resetuje i wszystko jest ok, dopuki któras z wartości nie wyjdzie poza zakres dopuszczalny przez ECU. Mozesz miec padnięty N75, zapieczone kierownice w spręzarce itp - jesli jest tryb awaryjny to wyjdzie to podczas diagnozy.

: śr wrz 21, 2005 16:24
autor: techon
...ale na początek muszę uszczelinic układ paliwoawy ( TAK MI POLECIŁ MECHANIOR).
Przewody wymienione, filtr tez, a więc wymienie ten ogrzewacz na filtrze i zobaczę!
Gorzej bo mój mechanik ma tylko stacjonarny komputer!

Ja mam laptopa, ale nie wiem czy wystarczy zainstalować ten darmowy program ze strony
OBDII i wykorzystać jego interfeis?

Jaki jest koszt VAG-a ( mam na myśli oporgramowanie + interfej +przewody no ogolnie to co potrzebne)?

: czw wrz 22, 2005 10:04
autor: techon
...byłem na VAGu- kąt jest OK, tylko bąble idą za filtrem- pewnie dlatego muł! Ew. jeszcze muszę sprawdzić N75!

Czy znajdę oprogramowanie do swego Laptopa, zebynm mogł wykorzysrtać interfejs swego mechaniora??! Bo on ma tylko stacjonarny!