Strona 2 z 2

: czw wrz 15, 2005 16:44
autor: bnew
pytanie czy to na pewno termostat czy może czujniki

: czw wrz 15, 2005 18:57
autor: lgruszkos
Powiem ci tak, termostat lepiej pierw wymień i zobaczysz co się będzie działo. Zawsze to jest mniejszy koszt. Termostat dobry z 30 zł a czułnik temperatury silnika cos koło 100

: czw wrz 15, 2005 19:16
autor: Kiler
...a mi bardzo długo się rozgrzewa i nie ma szans, żeby osiągnął 90 na trasie :? ... w korku prędzej... ale jak jadę szybciej to nigdy. Jak już wywnioskowałem to pewnie termostat :roll: . Ale na pewno :-k ? Może poczekać do zimy [-X ...?


Pozdr :pub: .

: czw wrz 15, 2005 20:05
autor: lgruszkos
Powiem ci tak, termostat lepiej pierw wymień i zobaczysz co się będzie działo. Zawsze to jest mniejszy koszt. Termostat dobry z 30 zł a czułnik temperatury silnika cos koło 100

: pt wrz 16, 2005 08:14
autor: lolo_golf
hehe z tą temperaturą w golfach to jest *#cenzura#* :jezor: Ja natomiast ciagle mam 100* czy to trasa czy miasto(no moze na miescie lekko wyzej podchodzi i wentyl sie włancza). Wiec wymieniłem termostat dalej tak samo.Wymieniłem drugi termostat dalej tak samo-a wymieniałem na orginalne Wahlery co Vw wkłada.Mysle sobie, to pewnie mam dobry termostat tylko czujnik *#cenzura#*-wymieniłem czujnik temp.-dalej to samo(100*).Noi szlak mnie trafił dalem sobie spokój.

Jednak ostatnio wpadłem na pomysl ze zmierze temperatura wody w układnie i porownam z licznikiem na tablicy-jak pomyslal tak zrobił :hmm: Wziołem sobie miernik elektryczny z tym ze mam taki z wyjsciem na czujnik temp.(bardzo dokładnie pokazuje).Nagrzałem auto do tych "100*" odkreciłem sobie zbiorniczek wyrównawczy i wsadzilem ten termometr... i co sie okazało pokazal 90* :grin: :grin: :grin: A jak sie zagrzał ze mi pokazywal 95* to akurat wentylatorek i zchlodzil do 90*-a na tablicy twardo stoi 100* i nawet wiecej.

Wiec zrobcie sobie taki zabieg bo wymienicie wszystko a tu zegary zle wam pokazują :hmm:

: pt wrz 16, 2005 10:40
autor: ziemson
Wlasnie... u mnie dokladnie to samo... Wymienilem juz wszystko co sie dalo i pokazuje 100-110... Nie wspomnie juz o ilosci koncepcji jakie mialem ;-) Uparty jest no :grin:

: ndz wrz 18, 2005 19:34
autor: Słodki
ksorzel pisze:Panowie u mnie jest to samo i chyba nie ma sie co przejmowac, mi sie wydaje ze to nic takiego zwlaszcza w lecie gdy sa duze temperatury zreszta te silniki nie sa doskonale, u mojego ojca w Golfie IV jakbym nie jezdzil jest 90 C i sie nie waha ale to juz inna generacja
Generacja generacją ale jak sie silnik rozgrzeje powinno byc 90 C i tyla :))

: ndz wrz 18, 2005 20:19
autor: Jesionvr6
u mnie jest odwrotnie na trasie pokazuje 75-80 c a w miescie max 85 c i wlacza sie wentylator

: ndz wrz 18, 2005 21:19
autor: Robert Raburski
Witam.Panowie ja mam to samo silnik 1,6 AEA w trasie 70-80 a w mieście 90.Ile będzie kosztował oryginalny termostat?

: pn wrz 19, 2005 14:55
autor: bnew
W ASO mam termostat za 85 zeta, zamiennik w sklepie z częściami za 47, i co radzicie. Jakiej jest ten oryginalny firmy, wahler? może ktoś wie gdzie jeszcze można w Łodzi lub w Krakowie kupic oryginalne części do VW??

: pn wrz 19, 2005 16:22
autor: Krembul
Ja radzę kupić oryginał wtedy jest wszystko jak trzeba. U mnie bez względu na temperaturę otoczenia i styl jazdy zawsze jest 90 stopni (jak się silnik rozgrzeje oczywiście).