Strona 2 z 2
: czw wrz 15, 2005 16:44
autor: bnew
pytanie czy to na pewno termostat czy może czujniki
: czw wrz 15, 2005 18:57
autor: lgruszkos
Powiem ci tak, termostat lepiej pierw wymień i zobaczysz co się będzie działo. Zawsze to jest mniejszy koszt. Termostat dobry z 30 zł a czułnik temperatury silnika cos koło 100
: czw wrz 15, 2005 19:16
autor: Kiler
...a mi bardzo długo się rozgrzewa i nie ma szans, żeby osiągnął 90 na trasie
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
... w korku prędzej... ale jak jadę szybciej to nigdy. Jak już wywnioskowałem to pewnie termostat
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
. Ale na pewno
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
? Może poczekać do zimy
![Shame on you [-X](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
...?
Pozdr
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
.
: czw wrz 15, 2005 20:05
autor: lgruszkos
Powiem ci tak, termostat lepiej pierw wymień i zobaczysz co się będzie działo. Zawsze to jest mniejszy koszt. Termostat dobry z 30 zł a czułnik temperatury silnika cos koło 100
: pt wrz 16, 2005 08:14
autor: lolo_golf
hehe z tą temperaturą w golfach to jest *#cenzura#*
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
Ja natomiast ciagle mam 100* czy to trasa czy miasto(no moze na miescie lekko wyzej podchodzi i wentyl sie włancza). Wiec wymieniłem termostat dalej tak samo.Wymieniłem drugi termostat dalej tak samo-a wymieniałem na orginalne Wahlery co Vw wkłada.Mysle sobie, to pewnie mam dobry termostat tylko czujnik *#cenzura#*-wymieniłem czujnik temp.-dalej to samo(100*).Noi szlak mnie trafił dalem sobie spokój.
Jednak ostatnio wpadłem na pomysl ze zmierze temperatura wody w układnie i porownam z licznikiem na tablicy-jak pomyslal tak zrobił
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
Wziołem sobie miernik elektryczny z tym ze mam taki z wyjsciem na czujnik temp.(bardzo dokładnie pokazuje).Nagrzałem auto do tych "100*" odkreciłem sobie zbiorniczek wyrównawczy i wsadzilem ten termometr... i co sie okazało pokazal 90*
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
A jak sie zagrzał ze mi pokazywal 95* to akurat wentylatorek i zchlodzil do 90*-a na tablicy twardo stoi 100* i nawet wiecej.
Wiec zrobcie sobie taki zabieg bo wymienicie wszystko a tu zegary zle wam pokazują
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
: pt wrz 16, 2005 10:40
autor: ziemson
Wlasnie... u mnie dokladnie to samo... Wymienilem juz wszystko co sie dalo i pokazuje 100-110... Nie wspomnie juz o ilosci koncepcji jakie mialem
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Uparty jest no
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
: ndz wrz 18, 2005 19:34
autor: Słodki
ksorzel pisze:Panowie u mnie jest to samo i chyba nie ma sie co przejmowac, mi sie wydaje ze to nic takiego zwlaszcza w lecie gdy sa duze temperatury zreszta te silniki nie sa doskonale, u mojego ojca w Golfie IV jakbym nie jezdzil jest 90 C i sie nie waha ale to juz inna generacja
Generacja generacją ale jak sie silnik rozgrzeje powinno byc 90 C i tyla
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
)
: ndz wrz 18, 2005 20:19
autor: Jesionvr6
u mnie jest odwrotnie na trasie pokazuje 75-80 c a w miescie max 85 c i wlacza sie wentylator
: ndz wrz 18, 2005 21:19
autor: Robert Raburski
Witam.Panowie ja mam to samo silnik 1,6 AEA w trasie 70-80 a w mieście 90.Ile będzie kosztował oryginalny termostat?
: pn wrz 19, 2005 14:55
autor: bnew
W ASO mam termostat za 85 zeta, zamiennik w sklepie z częściami za 47, i co radzicie. Jakiej jest ten oryginalny firmy, wahler? może ktoś wie gdzie jeszcze można w Łodzi lub w Krakowie kupic oryginalne części do VW??
: pn wrz 19, 2005 16:22
autor: Krembul
Ja radzę kupić oryginał wtedy jest wszystko jak trzeba. U mnie bez względu na temperaturę otoczenia i styl jazdy zawsze jest 90 stopni (jak się silnik rozgrzeje oczywiście).