Strona 2 z 3

: pt wrz 16, 2005 08:50
autor: alfikt
Kurcze czytam ten temat bo mam chyab ta sama dolegliwość ;)
dobija na dolkach .
I pewno wybija inne elementy zawieszenai z tylu pasowalo by to zrobic z tego co piszecie to da rade samemu ;)
Tylko czy trzeb cale zawieszenie opuszczac ???

: pt wrz 16, 2005 08:59
autor: czester
alfikt pisze:Kurcze czytam ten temat bo mam chyab ta sama dolegliwość ;)
dobija na dolkach .
I pewno wybija inne elementy zawieszenai z tylu pasowalo by to zrobic z tego co piszecie to da rade samemu ;)
Tylko czy trzeb cale zawieszenie opuszczac ???
wystarczy odkręcić tylko dwie śruby które przechodzą przez tuleje i "przód" wachacza opadnie lekko do dołu i to już wystarczy by zabrać sie do wymiany tulej
wierze że Ci sie uda zrobić samemu zawsze kasa zostanie na jakiś inny gadzet do fałweja

;)

: pt wrz 16, 2005 09:07
autor: alfikt
no wyglada z enie jest to takie trudne ;)
POWALCZE ale najpierw przeglad musze zalatwic i ubezpieczenie oplacic jak zostanei kaski to ;) DZIEKI !!

: pt wrz 16, 2005 10:14
autor: maciek 1.8
alfikt pisze:no wyglada z enie jest to takie trudne
POWALCZE ale najpierw przeglad musze zalatwic i ubezpieczenie oplacic jak zostanei kaski to DZIEKI
pamiętaj żeby nowe tuleje założyć identycznie jak stare bo jak obkręcisz je chociaż troszkę to pupa blada szybko polecą.

do założenia użyj lewarka hydraulicznego albo git młotka bo małym tylko poklepiesz no i przed założeniem nasmaruj zewnętrzną część tulejki
powodzenia

: pt wrz 16, 2005 18:03
autor: Deacon
panowie mam jedno pytanie: czy jak wjade na kanal to da sie jakos wyczaic czy mam te tuleje tylnego wachacza do wymiany?? bo tez mi strasznie dobija na dziurach itp :)

: pt wrz 16, 2005 21:35
autor: blackwhite
U mnie też tłukło a bardziej coś pukało i okazało się , że to wina łożysk.Trzba je było wyregulować, bo one same dobre były.
Całkiem przypadkiem to wyszło jak ostatnio wymieniałem poduszki macpersona z przodu to kolesie mi spawdzili tył.
Ale jak bije to faktycznie mogą byćtuleje.

: pt wrz 23, 2005 09:45
autor: alfikt
Jescz enie wymienilem tulej.
ALe byłem wczoraj w warsztacie i faktycznei wołaja min 150zł za wqymiane.
BO mowia ze ciezko wychoddzi ze ciezko włożyc i ze trzeba cała belkę wyciągnąć - bo w MK III jest według nich łatwiej a w 2 to przerąbane. I mówią ze to jescze zależy czy tulejka jest w całości czy składa się z 2 częsci.
Nie usmiecha mi sie wydac 150zł ale z drugiej strony jesli rozbiore sam i nie bede mógł wyciągnąć (lub włożyć) to tez nie bedzie zbyt fajnie.

Moze ktos kto robił to w MKII opisałby (lub na maial alfikt@o2.pl) sposób wymiany krok po kroku i co jest to tego potrzebne.
Jeden mechanik powiedzial ze mozna wywalic regulatory siły hamowania przy okazji bo i tak albo nie dzialają lub są zepsute - co otym myślicie?

: pt wrz 23, 2005 10:16
autor: yaroz
Mi na przegladzie powiedzial ze musze wymienic silentbloki tylniej belki.Koszt jednego to 25-30zl.Koszt wymiany na warsztacie 90zl.Bawic sie w to samemu czy jechac na warsztat???Aha i mam pytanie:Jak zamykam dzrwi to po zamknieciu widze jak autko buja sie troche na boki.Czy powodem moga byc te silentbloki czy amortyzatory?

: pt wrz 23, 2005 12:17
autor: stary123
Czy tuleja o której mówicie to element nr 11 na tym malunku http://etka.auto2.ru/vw/GO/1987/70/53/752036/

: pt wrz 23, 2005 12:23
autor: czester
tak to jest elemęt nr 11

: pt wrz 23, 2005 12:27
autor: stary123
Czyli wybija się toto do "środka" samochodu a wbija od środa na zewnątrz (sądząc po kształcie tego elementu)??

: pt wrz 23, 2005 12:32
autor: czester
stary123 pisze:Czyli wybija się toto do "środka" samochodu a wbija od środa na zewnątrz (sądząc po kształcie tego elementu)??
tak jak mówisz

: pt wrz 23, 2005 13:37
autor: alfikt
stary123 pisze:Czy tuleja o której mówicie to element nr 11 na tym malunku http://etka.auto2.ru/vw/GO/1987/70/53/752036/
ale ten rysunek i ten co dajesz link pod spodem to sa 2 rózne rysunki chyab bardziej chodzi o ten nizej