Wentylator Bora

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

indyczes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt cze 13, 2006 23:53
Lokalizacja: Polska

Post autor: indyczes » pt mar 06, 2009 22:37

Znaczy to tyle, że termostat jest zamknięty, należałoby zaobserwować po dłuższej jexdzie,czy ten wąż robi się ciepły.



Awatar użytkownika
Tomus18ck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: pt lut 27, 2009 22:31
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Tomus18ck » pt mar 06, 2009 22:40

sprawdzałem i jest cały czas zimny :) wychodzi na to ze termostat sie nie otwiera
Ostatnio zmieniony pt mar 06, 2009 22:41 przez Tomus18ck, łącznie zmieniany 1 raz.



MaciusieK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: śr maja 07, 2008 21:48
Lokalizacja: Kraków

Post autor: MaciusieK » sob mar 07, 2009 14:21

Przegladalem forum odnosnie info zwiazanych z zalaczeniem sie wentylatora i znalazlem, ze zaczacza sie:

1 bieg - 92-97 st
2 bieg - 99-105 st

Teraz mialem chwile czasu, podlaczylem VAGa, grzalem silnik przez jakies 12-15min i osiagnalem 88st - wentyl sie jeszcze u mnie nie wlaczyl, dluzej mi sie nie chcialo czekac.

Przy 87st w pelni mi sie otworzyl termostat, chlodnica momentalnie zrobila sie goraca.

Dodam, ze temp 90st na liczniku wyskoczyla gdy, VAG pokazywal temp cieczy chlodzacej na poziomie 80st.

Czujnik cieczy kupilem na allegro, niby oryginalny, ale za 30zl - czyzby podroba?? :ass:

Radzicie zeby sie pozbyc go i kupic ori w ASO ?

Za co tak naprawde jest odpowiedzialny ten czujnik, procz pokazywania temp na liczniku?
Ostatnio zmieniony sob mar 07, 2009 17:03 przez MaciusieK, łącznie zmieniany 1 raz.



indyczes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt cze 13, 2006 23:53
Lokalizacja: Polska

Post autor: indyczes » sob mar 07, 2009 14:52

Czyli czujnik masz do bani. Ja u siebie kupiłem w ASO oryginał. Z tego czujnika jest brana informacja do wskażnika na blacie i do ECU. Są to dwa czujnik niezależne od siebie w jednej obudowie. Za czujnik dałem 78 zeta-zielony.
Pozdr.



MaciusieK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: śr maja 07, 2008 21:48
Lokalizacja: Kraków

Post autor: MaciusieK » sob mar 07, 2009 15:58

Czyli mowisz, ze z tego Twojego czujnika obie temperatury masz identyczne (komp i licznik) ??

W sumie 10st nie robi mi roznicy, tylko zeby auto sie nie przegrzewalo (o ile jest taka mozliwosc przez bledne wskazania czujnika cieczy).

Moze mi ktos technicznie to zobrazuje - komp dostaje wskazania o temperaturze z czujnika cieczy i co dalej ?

P.S.
Cytuje wypowiedz uzytkownika mariusz75 (ASO VW) z tematu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 :

"Temperatura silnika na liczniku może różnić się od rzeczywistej temperatury silnika nawet o kilkanaście stopni i jest to normalne.
A dokładnie chodzi o temperature płynu chłodzącego. "
Ostatnio zmieniony sob mar 07, 2009 17:01 przez MaciusieK, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Tomus18ck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: pt lut 27, 2009 22:31
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Tomus18ck » ndz mar 08, 2009 20:10

Koledzy już jest wszystko oki :) wymieniłem termostat i wszystko chodzi jak należy :grin: :grin: stary termostat sie nie otwierał :) pozdrawiam i dziekuje wszystkim za pomoc :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 322 gości