Strona 2 z 2

: śr mar 04, 2009 18:15
autor: upatol
a znasz moze nazwe tej czesci? profesjonalna?;p

: śr mar 04, 2009 18:17
autor: gestGTi
Jakl w sklepie powiesz że chodzi o kółko przykręcane do wału napedzające pompe wspomagania w golfie III 1.8 to będą wiedzieć o co chodzi.

: śr mar 04, 2009 18:29
autor: BzyTek
Witam.
upatol pisze:a znasz moze nazwe tej czesci? profesjonalna?;p
To się nazywa koło pasowe pompy wspomagania.
Pozdrawiam

: śr mar 04, 2009 20:22
autor: upatol
jeszcze jedna kwestia. zrobilem rundke po osiedlu i temperatura mi skoczyła odrazu na maxa prawie.. wiec to jest chyba odpowiedzialne za wspomaganie i chłodzenie. czy dobrze mysle?

: śr mar 04, 2009 20:25
autor: BzyTek
Pasek od pompy wody jest razem z alternatorem, więc to nie to.
Temperatura wskoczyła powyżej 90st?

: śr mar 04, 2009 20:29
autor: mate64
upatol pisze:jeszcze jedna kwestia. zrobilem rundke po osiedlu i temperatura mi skoczyła odrazu na maxa prawie.. wiec to jest chyba odpowiedzialne za wspomaganie i chłodzenie. czy dobrze mysle?
Ten sam pasek napędza pompę wody przy klimie z tego co widze, a jazda bez chłodzenia nie należy do rozsądnych :chytry:

: śr mar 04, 2009 20:50
autor: upatol
no wlasnie dlatego jechalem tylko 5 min :P tak jak pisze mate64, mam klime wiec ten pasek napedza tez pompe..

auto pojechalo na lawecie do mechanika ... :(

: śr mar 04, 2009 21:45
autor: gestGTi
Ja mam 1.8 bez klimy i pasek wielorowkowy napędza alternator i pompe wody a taki pasek jak Tobie odpadł z auta u mnie napedza tylko pompe wspomagania. Z tych zdjęć co zrobiłes wynika że pasek wielorowkowy jest na swoim miejscu... Ale jak zawiozłeś do mechanika to wszystko sie okaze.

: czw mar 05, 2009 18:16
autor: upatol
Mechanik wymienil czesc ktora sie rozwalila (60zl) no i narazie jest ok.. tylko jedno mnie martwi.. pali sie kontrolka od ABS.. nie widzialem zeby sie wczesniej palila (u mechanika) ale mogla tak byc. Czy gdy wymieniali ta czesc mogli czegos nie podłączyć że kontrolka sie pali? (przy przekreceniu kluczyka tez nie gasnie)

: czw mar 05, 2009 18:23
autor: gestGTi
mozliwe że uszkodzili np. przewód od koła podczas wymiany Mozna to sprawdzic ściagają koło i obadac przewód (3 kabelki) które idą do koła po amortyzatorze