Strona 2 z 2

: wt lis 29, 2005 11:59
autor: maverik
Proponuje jeszcze ustawienia zaplonu
u mnie duzo pomoglo wyprzedzenie go (jezdze na gazie)
a jak masz pusty katalizator to mam na to sposob bez spawania
odezwij sie to ci napisze

: wt lis 29, 2005 13:08
autor: djed
A z tym zaplonem to ustawia sie go komputerem czy recznie ?

: wt lis 29, 2005 14:35
autor: maverik
Zaplon ustawia sie spacjana Lampa
Podlaczasz do niej zasilania i pierwszy albo 4 przewod od swiecy
lampa blyka jak stroboskop i w momencie blysku widac znaczek na kole pasowym ktory mowi nam o tym jaki kont ma zaplon
kazdy mechanik ci to zrobi

: wt lis 29, 2005 14:46
autor: Adamtd
maverik pisze: kazdy mechanik ci to zrobi
ale nie każdy zrobi to dobrze :grin:

: wt lis 29, 2005 15:26
autor: djed
Czyli tradycyjnie. OK Dzieki.
Dam znac jak wszystko sprawdze.

Pozdr.

[ Dodano: Wto Gru 06, 2005 13:17 ]
Witam,
Kurna jak pisalem wczesniej nie wchodzi na obroty. Niby jedzie ale nie z takim rwaniem jak wczesniej mino iz :
- wymienilem swiece
- filtr powietrza
- olej i filtr oleju
- termostat - bo sie nie dogrzewal - byl stale otwarty
- sprawdzilem kola tyl bo ciezko sie krecily ( za mocno skrecone bylo lozysko)
- oproznilem katalizator

i czasami idzie a czasami muli. Nie ma tego rwania.
Gdzie szukac ? W zaplonie czy ukl. paliwowym (teraz jezdze na 98 i tez lipa )?
Mogly sie zabrudzic jakies dysze czy cos takiego ???

[ Dodano: Sro Gru 07, 2005 13:33 ]
Witam,

Usterka znaleziona !
Okazalo sie iz upalil sie trzpien nasadki kabla do swiecy i nie bylo styku a tylko przeskakiwala iskra. Poza tym wszystko bylo mocno zasniedziale. To ten element kabla zaplonowego ktory bezposrednio wciska sie na swiece ( jest to tak jakby przejsciowka miedzy kablem a swieca ). Taki sam dyngs wystaje ze swiecy na ktoryego zaklada sie wlasnie ta przejsciowke z kablem ( ale mozna ten kabel rozlaczyc od tej przejsciowki ). U mnie na 1 i 4 cylindrze byl luz ze kabel wyszedl bez problemu natomiast na 2 i 3 siedzialy ze nie mozna ich wyjac bez uzycia duzej sily.