Golf 3 problemy przy wyprzedzaniu itp

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
maverik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob wrz 10, 2005 18:56
Lokalizacja: Whitestock

Post autor: maverik » wt lis 29, 2005 11:59

Proponuje jeszcze ustawienia zaplonu
u mnie duzo pomoglo wyprzedzenie go (jezdze na gazie)
a jak masz pusty katalizator to mam na to sposob bez spawania
odezwij sie to ci napisze



djed

Post autor: djed » wt lis 29, 2005 13:08

A z tym zaplonem to ustawia sie go komputerem czy recznie ?



Awatar użytkownika
maverik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob wrz 10, 2005 18:56
Lokalizacja: Whitestock

Post autor: maverik » wt lis 29, 2005 14:35

Zaplon ustawia sie spacjana Lampa
Podlaczasz do niej zasilania i pierwszy albo 4 przewod od swiecy
lampa blyka jak stroboskop i w momencie blysku widac znaczek na kole pasowym ktory mowi nam o tym jaki kont ma zaplon
kazdy mechanik ci to zrobi



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » wt lis 29, 2005 14:46

maverik pisze: kazdy mechanik ci to zrobi
ale nie każdy zrobi to dobrze :grin:



djed

Post autor: djed » wt lis 29, 2005 15:26

Czyli tradycyjnie. OK Dzieki.
Dam znac jak wszystko sprawdze.

Pozdr.

[ Dodano: Wto Gru 06, 2005 13:17 ]
Witam,
Kurna jak pisalem wczesniej nie wchodzi na obroty. Niby jedzie ale nie z takim rwaniem jak wczesniej mino iz :
- wymienilem swiece
- filtr powietrza
- olej i filtr oleju
- termostat - bo sie nie dogrzewal - byl stale otwarty
- sprawdzilem kola tyl bo ciezko sie krecily ( za mocno skrecone bylo lozysko)
- oproznilem katalizator

i czasami idzie a czasami muli. Nie ma tego rwania.
Gdzie szukac ? W zaplonie czy ukl. paliwowym (teraz jezdze na 98 i tez lipa )?
Mogly sie zabrudzic jakies dysze czy cos takiego ???

[ Dodano: Sro Gru 07, 2005 13:33 ]
Witam,

Usterka znaleziona !
Okazalo sie iz upalil sie trzpien nasadki kabla do swiecy i nie bylo styku a tylko przeskakiwala iskra. Poza tym wszystko bylo mocno zasniedziale. To ten element kabla zaplonowego ktory bezposrednio wciska sie na swiece ( jest to tak jakby przejsciowka miedzy kablem a swieca ). Taki sam dyngs wystaje ze swiecy na ktoryego zaklada sie wlasnie ta przejsciowke z kablem ( ale mozna ten kabel rozlaczyc od tej przejsciowki ). U mnie na 1 i 4 cylindrze byl luz ze kabel wyszedl bez problemu natomiast na 2 i 3 siedzialy ze nie mozna ich wyjac bez uzycia duzej sily.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 446 gości