Strona 2 z 7

: śr lut 25, 2009 23:19
autor: cinekban87
zalewa olejem

: śr lut 25, 2009 23:21
autor: Jarowo
Jak widzę mój poprzedni post jest nie aktualny więc pomińcie go

: śr lut 25, 2009 23:26
autor: RAFI-R19
na drugim zdjeciu widac olej na gwincie,moze cos z pirscieniem olejowym albo uszczelniacz zaworu,nalej wd40 do cylindra i pokrec recznie walem,moze nagar przyblokowal pierscienie :pub:

: śr lut 25, 2009 23:45
autor: Jarowo
szalonykon, jeszcze jedno, a co z ciśnieniami na innych cylindrach? masz wyniki pomiarów?

: śr lut 25, 2009 23:57
autor: szalonykon
Ciśnienia licząc od 1 cylindra:14,14,14,13. Tyle że te pomiary robiłem na zimnym silniku, także nie wiem czy są wiarygodne.

: czw lut 26, 2009 00:02
autor: AD6
dokładnie jak RAFI-R19, wystarczy że pęknięty jest tylko pierścień zgarniający a kompresyjny i uszczelniający są ok to właśnie ciśnienie będzie dobre ale olej będzie przechodził i to w dużej ilości ewentualnie uszczelniacze w głowicy

: czw lut 26, 2009 00:07
autor: szalonykon
Jeśli rzeczywiście olej przechodzi przez pierścienie, to w jaki sposób on wpływa na brak pracy cylindra - zalewa iskrę czy jak?

: czw lut 26, 2009 00:16
autor: zodiak
Mi też niestety to wygląda na olej, duży nagar na elektrodach, od kiepsko spalonej mieszanki nalot jest bardziej "gładki".

No można to nazwać "zalewaniem iskry", wypadają zapłony a olej smaży się na świecy.

: czw lut 26, 2009 00:28
autor: szalonykon
Ale czy tu można mówić o spalonej mieszance, kiedy on chodzi na 3 gary.Żadna mieszanka chyba się nie spala bo jej chyba nie ma. W trakcie pracy silnika zdejmowałem przewód z świecy, silnik w żaden sposób na to nie zareagował.

: czw lut 26, 2009 00:47
autor: marek664
szalonykon pisze:zdejmowałem przewód z świecy, silnik w żaden sposób na to nie zareagował.
Na pewno,jeśli by tak było to po włożeniu nowej świecy nie ulegała by takim oznakom a to już druga,jak zrobiłeś te 500km na 3 garach?nie kopci? strzela w kolektorze wydechowym ?

: czw lut 26, 2009 00:55
autor: szalonykon
W wydechu nie strzela, ale pyrkocze jak mały traktor. Jeździć muszę do pracy. Oprócz tego błędu miałem jeszcze błąd zaworu EGR. Ale to wykluczam, żeby to miało wpływ na cylinder 2. Chociaż znalazłem gdzieś na forum opla, że czyszczenie zaworu pomogło na wypadanie zapłonu.

: czw lut 26, 2009 00:58
autor: Jarowo
szalonykon, coś mi tu cholera nie pasuje, bo strasznie dużo chaosu w naszych wypowiedziach. Spróbuje jutro to wszystko jeszcze raz przeczytać i może mnie jakoś natchnie.

: czw lut 26, 2009 03:34
autor: lokop

: czw lut 26, 2009 12:23
autor: Jacek75
Jeżeli na pracującym silniku zdejmiemy kabel i nie robi różnicy Pod warunkiem że świeca jest czysta), a na wyjętej świecy przyłożonej do masy jest iskra to logicznie rzecz ujmując:
1. Przebicie na końcu kabla wyskakuje gdy świeca i kabel włożone na swoje miejsce.
2. Masz głowicę/pierścień z materiału nieprzewodzącego prąd?! przynajmniej w tym cylindrze? be-ze-du-ra

Brak paliwa to to nie jest bo by nie było nagaru.
Wtryskiwacz leje jakoś dziwnie zamiast rozpylać lub leje cały czas? Jest jakaś procedura sprawdzania wtrysków, tylko muszę odgrzebać. Albo wyjąć i patrzeć czy sika na włączonym :)
Oleju może ubywa? idzie gdzieś do cylindra od góry nie od dołu ale to kompresja powinna wyłapać.