Strona 2 z 4
: śr wrz 07, 2005 19:01
autor: DaniRMF
DZIEKI STARY . A MOŻE COŚ DORADZISZ CO JEST LEPSZE I DLA SILNIKA .jAK BYŚ MIAL
WYBIERAC I TO CO ZROBIĆ?
[ Dodano: Sro Wrz 07, 2005 19:06 ]
A POWIEDZCIE CZY MOZNA ZROBIC JAKIES PREŁOŻENIA W SKRZYNI ABY WCGODZIŁA W LEPSZY MOMENT?
: śr wrz 07, 2005 19:09
autor: igor002
nie używaj caps Looka i samych duzych liter do pisania!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
to jest łąmanie regulaminu!!!!!!!!!!!!!
: śr wrz 07, 2005 19:09
autor: Corvax
niestety Etos nie chce mi chodzic na tym kompie, z Etki wynika ze w ABS były skrzynie CHB i CHD, w AAM CHD - te ostatnie sie pokrywają CHB rózni się niewiele przełozeniem głównym i wyzszymi biegami. Jesli możesz sprawdzić typ handlowy bedzie łatwiej - w papierach lub na wklejce w bagazniku powinno byc coś w stylu [1H1 2H4]
[ Dodano: Sro Wrz 07, 2005 7:18 pm ]
Marihuana Man pisze:No przełożenia nie są takie same:
I Tak w latach 92-94 w ABS wstawiano skrzynie APW które maja przełożenie na 3 biegu 1,370
Za to w AAM wstawiano skrzynkę ATH z przełożeniem na 3 1,286 czyli różnica znaczna...
no to zerknij:
: śr wrz 07, 2005 19:32
autor: DaniRMF
Dzieki , za to . Poprostu musze sie sam przekonac ze mam słabszą skrzynie i nic nie da sie juz zrobic....
: śr wrz 07, 2005 19:34
autor: Marihuana Man
no to zerknij:
No tak... racja... Ale były też wstawiane skrzynie o róznych przełożeniach... Co twoja etka tez wykazuje...
![Obrazek](http://dvprogram.pl/etka.jpg)
: śr wrz 07, 2005 19:38
autor: DaniRMF
ja tez juz zgupiałem....
: śr wrz 07, 2005 21:23
autor: Corvax
Zerknijcie sobie jeszcze na doppel - tam są opisane przełozenia i co najwazniejsze przełozenie główne - z kolei parametry AAM i ABS sa niemal identyczne - róznica jest tylko w mocy max AAM ma ja przy 5000, ABS przy 5500 - moment praktycznie ten sam - wydaje mi się że skrzynie są mimo wszystko te same:
APW 3,455 1,944 1,370 1,032 0,850 - prz. głowne 3,667
ATH 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745 - prz. głowne 4,267
: śr wrz 07, 2005 21:39
autor: Marihuana Man
Są w necie kalkulatory prędkości, które by załatwiły tą kwestię ....
: czw wrz 08, 2005 04:49
autor: bodzio_j
Jest jeszcze kilka możliwości tej anomalii. Błąd wskazania prędkościomierza, ewentualnie różne opony.
Proponuję sprawdzić.
Bodzio_j
: czw wrz 08, 2005 08:22
autor: Corvax
W MK3 szafa jest sterowana cyfrowo - w zwiazku z tym jesli fabryczny to kłamać nie będzie, zresztą chyba wszystkie czy benz czy diesel akurat prędkość będą podawac poprawnie, co do kół to chyba jednak za duza rozbieżność.
: czw wrz 08, 2005 09:27
autor: Corvax
na jakich by nie jezdziły to róznica nie bedzie tak wielka.
: czw wrz 08, 2005 09:34
autor: DaniRMF
Panowie kola sa identyczne 175/70 R13, wskazania prętkościomierza sa poprawne, poprostu trzeba zaakceptowac ta zmianę i AAM ma lepsze przełożenie na biegach od 3-5 niż silnik ABS
z skrzynią APW.
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: czw wrz 08, 2005 11:27
autor: Corvax
No nie wiem DaniRMF, skoro w tym czasie były pakowane skrzynie o różnych i takich samych symbolach do obu aut to sadzę ze jednak faktyczne przełozenia są takie same - na forym jest kalkulator predkości ale mi jakoś nie chce działać :/