a jak masz wlot w golfikach. Z błotnika. I nic nie trzeba przerabiać.Bondas pisze:Wystarszy przerobic ten wlot-
Problem z VENTO 2.0 - gaśnie lub czasami nie pali_POMÓŻCIE!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
więc to nie czujnik wału, przyczyna jest w inst. gazowejtorreto4 pisze:U mnie jest to samo ale tylko to sie dzieje jak jade na gazie ( silnik ADY ), czy to czujnik wału?krzysiek1980 pisze:PANOWIE U MNIE TEZ CZASEM GASNIE MAM SILNI 2E I TU PRZECZYTAŁEM ZE TO MOZE BYC CZUJNIK WALU KORBOWEGO -CEWKE ZMIENILEM NA NOWA BO MI PADLA -autko mi gasnie jak np. podjezdzam do skrzyzowania wciskam sprzeglo i KAPUT CZY TO TEN CZUJNIK MOZE GO WYMIENIC??????!!!!!!!!!
- marcello
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 16:07
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
nic nie da. sprawdzalem to u siebieBondas pisze:Tak sie dzieje jak wlot powietrza jest skierowany do przodu pojazdu i mieszanka lpg-powietrze, jest za uboga bo rozwiewa ja wlatujace powietrze. Wystarszy przerobic ten wlot- jakies kolanko wstawic lub rurke zeby powietrze swobodnie wpywalo a nie bylo wpychane sila pedu auta na bok lub ze spodu lub z komory silnika a nie bezposrednio z przodu
To tak troche lopatologicznie
OCTAVIA i do tego COMBI
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 214 gości