Negatyw kół

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sie 14, 2009 21:00

Dobra koledzy, ja miałem jetkę po strzale z tyłu w bok i zrobienie takich przekładek bylo jedynym wyjściem żeby auto zaczęło jeździć z dwoma a nie czterema śladami. Ja to zrobiłem byle jak, podkładając tylko paski blachy ocynkowanej. Nic się nie działo z tym nigdy auto jeździ do dziś
Ale jeśli zrobi się to porządnie, mam na myśli zrobienie skośnej przekładki jak jabolo, narysowałeś plus odpowiednie podfrezowanie czopu tak żeby łby śrób się ładnie opierały na całym obwodzie to nie widzę żadnego ryzyka.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » pt sie 14, 2009 22:54

sas_gti, Zdziwił byś się . Na takich patentach koledzy jeżdżą bezpiecznie za granicami .
Można kupić je w zagranicznym sklepie :)


Lepsze to niż 2 podkładki od dołu .
A znam ludzi co jeżdżą na podkładkach i nic się nie dzieje.
Tak samo można gadać że nie bezpiecznie jest jeździć na adapterach 4x100 na 5x1... bez 1 śruby .

PozdraVWiam


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob sie 15, 2009 01:33

jabolo niebiezpieczne dlatego ze płaszczyzna łba śruby musi być równoległa do płaszczyny belki i jednocześnie płaszczyzny czopa a przy takim połączeniu jak narysowałeś tak nie jest. Widać tam że chcesz po prostu dać śruby nazwijmy to "na skos". Przechylasz śrubę mimowolnie o jakiś kąt względem belki poprzez zasstosowanie podkładek tylko pod częścią śrub i ich łby nie przylegają już odpowiednio do belki. Jakimś wyjściem tak jak mówi P_M jest wyfrezowanie belki (zrobić takie gzniazda z dnem pod odpowiednim kątem) no ale czy przykład jetty po dzwonie powinien być wykładnia :) ? Ja bym tam chyba jednak nie dał jakichś zwykłych podkładek obawiając się o poślizg takiego ale może i niepotrzebnie. W każdym razie Jabolo jak dasz po prostu zwykłe śruby to jest duża szansa że je zetnie bo będą krzywo. Ja o patentach z zachodu nie słyszałem ale przypuszczam że tam zamiast frezowania belki są jakieś śruby pływające które niwelują naprężenie.



Awatar użytkownika
jabolo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:12
Lokalizacja: łódz

Post autor: jabolo » sob sie 15, 2009 07:43

sas_gti pisze:Ja o patentach z zachodu nie słyszałem ale przypuszczam że tam zamiast frezowania belki są jakieś śruby pływające które niwelują naprężenie.
ja raczej myslałem o podkładkach przycietych pod katem tak a zeby łeb srub przylegał równolewgle:]:] moze to pokaze na moim jakże specjalistycznym rysunku:]:]

Obrazek

byc moze moja mysl wymaga dopracowania ale nie sadze zeby było to niebezpieczne dla mnie jak i dla innych a jedyna niedogodnoscia moze tu byc prowadzenie czy tez szybkosc zuzywania sie opon, łozysk....ale czego sie nie robi dla wygladu:]

Obrazek


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251348&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob sie 15, 2009 09:57

sas_gti pisze:wyfrezowanie belki
nie belki tylko czopa w miejscu gdzie łby śrób się opierają


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:08
Lokalizacja: LCH

Post autor: KrystO » sob sie 15, 2009 10:50

sas_gti pisze:jabolo niebiezpieczne dlatego ze płaszczyzna łba śruby musi być równoległa do płaszczyny belki i jednocześnie płaszczyzny czopa a przy takim połączeniu jak narysowałeś tak nie jest. Widać tam że chcesz po prostu dać śruby nazwijmy to "na skos". Przechylasz śrubę mimowolnie o jakiś kąt względem belki poprzez zasstosowanie podkładek tylko pod częścią śrub i ich łby nie przylegają już odpowiednio do belki. Jakimś wyjściem tak jak mówi P_M jest wyfrezowanie belki (zrobić takie gzniazda z dnem pod odpowiednim kątem)
Ale jaki to będzie kąt???
3-4 stopnie jeżeli podłożysz podkładkę ok.1mm, myślisz że śruby tego nie wytrzymają ??? :chytry:



Mentos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: pn sie 23, 2004 16:36
Lokalizacja: GWE
Kontakt:

Post autor: Mentos » sob sie 15, 2009 11:18

a lozyska beda leciały jedno po drugim...;]



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » sob sie 15, 2009 13:08

KrystO pisze:myślisz że śruby tego nie wytrzymają ??? :chytry:
Tego to nikt nie wie . Ale ci co mają podkładki jeżdżą do dzisiaj :)
Mentos pisze:a lozyska beda leciały jedno po drugim...;]
Tanie są do golfa :grin:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
jabolo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:12
Lokalizacja: łódz

Post autor: jabolo » ndz sie 16, 2009 08:31

Dj Darecki pisze:Ale ci co mają podkładki jeżdżą do dzisiaj
tzn kto?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251348&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » ndz sie 16, 2009 08:51

tzn kto?
większość aut powypadkowych tak naprawiają


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sie 16, 2009 09:00

norek111 pisze:większość aut powypadkowych tak naprawiają
amen (niestety)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Radi mk3
nisko latam
nisko latam
Posty: 185
Rejestracja: pn sie 27, 2007 10:51
Lokalizacja: GKA
Kontakt:

Post autor: Radi mk3 » śr gru 23, 2009 12:49

Moze odgrzeje troche kotleta. Za granicami mają chyba na to jakiś patent looknijcie tu http://www.wheel-whores.com/forum/viewt ... &start=150 na wheel whores pełno ludzi ma negatywy i jakoś latają


nisko latam
http://www.golf3.pl/topics2/golf-mk3-gt-i-i-vt21196.htm

Awatar użytkownika
prospero507
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: pn gru 10, 2007 12:46
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: prospero507 » wt mar 16, 2010 00:25

ja bym chcial odgrzac temat moze mi ktos pomoze otoz ustawilem maly kat z przodu oczywiscie musialem rozwiercic otwory mocowania srub w amortyzatorze ale uzyskalem za maly kat i jest ktos w stanie mi podpowiedziec co zrobic aby ten kat zwiekszyc bo ja nie mam jak narazie na to pomyslu??prosze o odpowiedz


[b], Nie wiem jak Ty ale mi dużo nie trzeba,
bo mam coś czego kupić sie nie da... [/b]
http://vag.jun.pl/viewtopic.php?t=26

Awatar użytkownika
PRUSAK
SAHARA PROJECT
SAHARA PROJECT
Posty: 410
Rejestracja: śr paź 31, 2007 20:44
Lokalizacja: Włocławek/Toruń

Post autor: PRUSAK » czw cze 03, 2010 11:33

odświeżę temat bo dalej nikt nie wiem jak to sie robi... a myśle ze można belkę wygiąć na gorąco... bez kolizyjnie dla czopa i śrub..



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 353 gości