Strona 2 z 2

: pn lut 23, 2009 17:05
autor: Xabingo
KrzyzaK_, nie ma za co :)

: pn lut 23, 2009 17:10
autor: KrzyzaK_
19 nie mam w skrzynce zauważyłem że 18 to chyba ta 19 bo jak go wyciągnąłem (18) to nie miałem żadnych wycieraczek i dmuchawy.Po wlożeniu 99 mam czasówke i dwa następne biegi.Po wyłączeniu wycieraczek ładnie spoczywają na podszybie.

: pn lut 23, 2009 17:53
autor: mate64
KrzyzaK_, 19 i 99 stosuje sie zamiennie, 19 ma stałą czasówkę a 99 programowalną. Nigdy nie sprawdzałem czy po wyciągnięciu 19/99 będzie mi działała tylna wycieraczka. :-k

: śr mar 11, 2009 17:02
autor: vasil7
nie będe zaczynał nowego wątku tylko sie podepnę ;)

mam taki problem z przednimi wycieraczkami, chodzi o moment zatrzymania sie wycieraczek

włączam wycieraczki, chodzą bez problemu, moment odbicia jest kilka minimetrów od dołu szyby wiec ramiona dobrze są ustawione.... ale problem pojawia sie jak wyłącze wycieraczki, zatrzymują sie one ok 1,5cm od miejsca odbicia, gdy je włącze znowu to schodzą te 1,5cm w dół i spowrotem w górę

wiec pytanie, jak ustawić moment zatrzymania wycieraczek, zeby zatrzymywały sie w punkcie odbicia????????

: śr mar 11, 2009 17:06
autor: Xabingo
nie będe zaczynał nowego wątku tylko sie podepnę ;)

mam taki problem z przednimi wycieraczkami, chodzi o moment zatrzymania sie wycieraczek

włączam wycieraczki, chodzą bez problemu, moment odbicia jest kilka minimetrów od dołu szyby wiec ramiona dobrze są ustawione.... ale problem pojawia sie jak wyłącze wycieraczki, zatrzymują sie one ok 1,5cm od miejsca odbicia, gdy je włącze znowu to schodzą te 1,5cm w dół i spowrotem w górę

wiec pytanie, jak ustawić moment zatrzymania wycieraczek, zeby zatrzymywały sie w punkcie odbicia????????
Bardzo dobre pytanie.
Ja kupiłem sobie rzemieślniczy silniczek wycieraczek i mam taki sam problem :grrr:

: śr mar 11, 2009 20:53
autor: mate64
Macie źle złożony mechanizm, relacja parkowania mechanizmu (przekładni) i silniczka, czyli ramie mechanizmy w złym miejscu założone na oś silnika.

: śr mar 11, 2009 20:59
autor: Xabingo
mate64 pisze:Macie źle złożony mechanizm, relacja parkowania mechanizmu (przekładni) i silniczka, czyli ramie mechanizmy w złym miejscu założone na oś silnika.
Czyli mam rozumieć, że to nie wina silniczka? To jak to mam złożyć poprawnie?

: czw mar 19, 2009 14:20
autor: lisek82
Witam jeśli chodzi o wycieraczki mam taki problem że ramiona wycieraczek nie dochądzą do punktu maksymalnego wychylenia zatrzymują się jakieś 3 cm wczesniej i wracaja do punktu startowego, czasami jak im się coś odwidzi to działają poprawnie ale tylko chwilowo. Co to może być?

: czw mar 19, 2009 14:24
autor: miś fazi
lisek82 pisze:Witam jeśli chodzi o wycieraczki mam taki problem że ramiona wycieraczek nie dochądzą do punktu maksymalnego wychylenia zatrzymują się jakieś 3 cm wczesniej i wracaja do punktu startowego, czasami jak im się coś odwidzi to działają poprawnie ale tylko chwilowo. Co to może być?
masz zapaprane ślizgi wyłącznika krańcowego w silniczku

: czw mar 19, 2009 14:35
autor: lisek82
a jak należy wyczyścic te ślizgi wyłaćznika czy jest to wogóle możliwe czy trzeba zmienić silniczek

: czw mar 19, 2009 14:44
autor: miś fazi
trzeba wyjąć silniczek i zdemontować pokrywke dużego koła zębatego , tam pod tą pokrywką są blaszki ślizgające sie po labiryńcie , je musisz wyczyścić , ścieżki na labiryńcie , oraz delikatnie odgiąć te blaszki aby miały lepszy styk

: czw mar 19, 2009 15:38
autor: lisek82
dzieki za podpowiedz w najblizszych dniach sie moze za to wezme. To równiez może byc przyczyną ze wycieraczki w stanie spoczynku mozna przesunąć do 3 cm?

: czw mar 19, 2009 15:45
autor: miś fazi
to nie , może masz wyrobione bolce na listwach mechanizmu

: czw mar 19, 2009 15:55
autor: lisek82
dzieki za info rozbiore zobacze i sie odezwe może to jakas mała pierdoła