Strona 2 z 2

: pt lut 20, 2009 01:55
autor: edzio
roquo pisze:ale dalej stuka i dotego zaczeła sie palić kontrolka oleju(jest stan oleju)
no to cała robota na marne,bo musisz znowu tam zajrzec ,a najlepiej drugi silnik.

: pt lut 20, 2009 05:51
autor: bodzio_j
roquo pisze:,ale dalej stuka i dotego zaczeła sie palić kontrolka oleju(jest stan oleju)
Wygląda to na panewki - stukot, brak ciśnienia.

: pt lut 20, 2009 11:08
autor: Solaris22
U mnie jest to samo z tym, że ja nic tam nie robiłem. Jak kupiłem swojego golfa to wszystko niby bylo ok... Do pierwszej zimnej nocy. Otóż jak jest zimno na dworze to niby odpala normalnie ale tak jakby nie wlacza sie ssanie, bo na obrotomierzu mam 1000 obr. nastepnie przez jakieś 2 min silnik też chodzi jak traktor no i oczywiście kopci nie bardzo ale jednak. Po tych 2 min silnik wkreca sie juz na ssaniu do 2 tys/obr i powoli z narastaniem temp opada do 1 tys/obr i nie ma juz pozniej zadnych problemów. Nie bardzo sie znam na mechanice samochodowej i raczek tam nie wpycham. Jak bedzie kasa to oddam do sprawdzenia ale wydaje mi sie ze to moze byc problem z zalewaniem swiec. Dlaczego? Otóz sprawdzalem na rozgrzanym silniku jak moj golfik bedzie chodzil bez podlaczonego kabla i objawy byly identyczne. Tylko zastanawia mnie dlaczego moj golf chodzi tak tylko po zimnej nocy? W lato jest wszystko ok... Sam nie wiem jak ktos wie to prosze o jakas podpowiedz...

Pozdrawiam
Marek

: pt lut 20, 2009 14:58
autor: GTI KR
nie chce cie martwic ale chyba kolega maracje. Proponowal bym ci jeszcze wczesniej zmierzyc cisienie oleju. Prawdopodobnie cos zle poskladales. Pomysliles stopki itp. moze poobracales zamki i obrocilo panewke.

: pt lut 20, 2009 20:42
autor: roquo
no i okazało sie że panewka znowu więc wał lub korbowód do wymiany......trzeba sie chyba pożegnac z samochodem...

: pt lut 20, 2009 21:46
autor: GTI KR
a co przedtem tez byla wina panewki sciete zamki???? jesli tak to powinienes zregenerowac korbowod. Moze nie pozegnac sie. Poszukaj silnika lub wal do szlifu. Ja robilem szlif walu w moim kr i w brew pozorom to nie sa duze koszty

: sob lut 21, 2009 05:28
autor: bodzio_j
Solaris22, Sprawdź cały układ wys. napięcia - cewka, kable, kopułka, świece. Mogą być gniazda wypalone, świece już nie teges, kable do d.....niedobre kable.

: sob lut 21, 2009 15:55
autor: roquo
nie raczej nowy silnik bo niemam czasu i w sumie na jedno wyjdzie z kosztami