Dziwne zachowanie silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » pt lut 20, 2009 01:55

roquo pisze:ale dalej stuka i dotego zaczeła sie palić kontrolka oleju(jest stan oleju)
no to cała robota na marne,bo musisz znowu tam zajrzec ,a najlepiej drugi silnik.



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pt lut 20, 2009 05:51

roquo pisze:,ale dalej stuka i dotego zaczeła sie palić kontrolka oleju(jest stan oleju)
Wygląda to na panewki - stukot, brak ciśnienia.



Solaris22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 03:50
Kontakt:

Post autor: Solaris22 » pt lut 20, 2009 11:08

U mnie jest to samo z tym, że ja nic tam nie robiłem. Jak kupiłem swojego golfa to wszystko niby bylo ok... Do pierwszej zimnej nocy. Otóż jak jest zimno na dworze to niby odpala normalnie ale tak jakby nie wlacza sie ssanie, bo na obrotomierzu mam 1000 obr. nastepnie przez jakieś 2 min silnik też chodzi jak traktor no i oczywiście kopci nie bardzo ale jednak. Po tych 2 min silnik wkreca sie juz na ssaniu do 2 tys/obr i powoli z narastaniem temp opada do 1 tys/obr i nie ma juz pozniej zadnych problemów. Nie bardzo sie znam na mechanice samochodowej i raczek tam nie wpycham. Jak bedzie kasa to oddam do sprawdzenia ale wydaje mi sie ze to moze byc problem z zalewaniem swiec. Dlaczego? Otóz sprawdzalem na rozgrzanym silniku jak moj golfik bedzie chodzil bez podlaczonego kabla i objawy byly identyczne. Tylko zastanawia mnie dlaczego moj golf chodzi tak tylko po zimnej nocy? W lato jest wszystko ok... Sam nie wiem jak ktos wie to prosze o jakas podpowiedz...

Pozdrawiam
Marek



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » pt lut 20, 2009 14:58

nie chce cie martwic ale chyba kolega maracje. Proponowal bym ci jeszcze wczesniej zmierzyc cisienie oleju. Prawdopodobnie cos zle poskladales. Pomysliles stopki itp. moze poobracales zamki i obrocilo panewke.


BB (borówka, bandit ...)

roquo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob sty 19, 2008 20:51
Lokalizacja: Zielona góra

Post autor: roquo » pt lut 20, 2009 20:42

no i okazało sie że panewka znowu więc wał lub korbowód do wymiany......trzeba sie chyba pożegnac z samochodem...



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » pt lut 20, 2009 21:46

a co przedtem tez byla wina panewki sciete zamki???? jesli tak to powinienes zregenerowac korbowod. Moze nie pozegnac sie. Poszukaj silnika lub wal do szlifu. Ja robilem szlif walu w moim kr i w brew pozorom to nie sa duze koszty


BB (borówka, bandit ...)

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » sob lut 21, 2009 05:28

Solaris22, Sprawdź cały układ wys. napięcia - cewka, kable, kopułka, świece. Mogą być gniazda wypalone, świece już nie teges, kable do d.....niedobre kable.



roquo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob sty 19, 2008 20:51
Lokalizacja: Zielona góra

Post autor: roquo » sob lut 21, 2009 15:55

nie raczej nowy silnik bo niemam czasu i w sumie na jedno wyjdzie z kosztami



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 400 gości