awaria wycieraczek

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marcinhello1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: śr cze 11, 2008 00:05
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: marcinhello1 » czw lut 19, 2009 16:06

ta diagnoza byla dobra, ale teraz to pozostaje mi szukanie igły w stogu siana jak wszystko posprawdzane po dwa razy bylo.. a i przed chwilą sprawdziłem przejścia kabelków więc wszystko jest nie ma przerwy między kostkami.. moze mialem pecha i z taką samą wadą skrzynke podłączyłem ale wątpie;) gdybym mial schemat skrzynki co gdzie idzie to bym sprawdzil przejscia w skrzynce dokladniej ehhh a juz myslalem ze wystarczy skrzynke zrobic ( wymienic za 20 zł) i bede mial wycieraczki a tu lipa połączenia masz racje jeszcze raz sprawdze..



Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » czw lut 19, 2009 17:12

Myśle że najprościej będzie zrobić tak jak mówiłeś, jeśli nic nie znajdziesz zrób sobie własną instalacje (kable muszą mieć tą samą lub więkrzą średnicę od pierwotnych) a starą poodpinaj by nie zrobiło się zwarcie.



Awatar użytkownika
PePeNiEbKo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz gru 03, 2006 04:17
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: PePeNiEbKo » pt lut 20, 2009 03:03

Witaj. u mnie jest to samo, czasem działa normalnie a czasem działa tylko najszybszy i czasówka. a czasówka jak już się kładzie to sie na 2-3 cm podnosi hehe. Jak się uporam z tym problemem dzięki wam, lub jak sam na coś wpadne to się odrazu podziele spostrzeżeniami


Prawdziwy programista wiesza się razem z programem

Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » pt lut 20, 2009 12:44

PePeNiEbKo, zacznij od sprawdzenia przełącznika wycieraczek może poprostu się wypalił...



Awatar użytkownika
PePeNiEbKo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz gru 03, 2006 04:17
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: PePeNiEbKo » pt lut 20, 2009 15:41

to chyba coś w skrzynce, jak przekaźnik(19) wymontowałem to tylko najszybszy bieg chodził, wsadziłem jakiś inny i niby działa. A z manetkami też może coś być bo mi zaczepy poszły od deski te z przodu. i czasem lewy kierunek nie zatrybi i to samo może być z wycieraczką, ale jak wszystko podciągne to dalej tylko najszybszy i czasowy śmiga.


Prawdziwy programista wiesza się razem z programem

Awatar użytkownika
marcinhello1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: śr cze 11, 2008 00:05
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: marcinhello1 » pt lut 20, 2009 15:43

przełącznik wycieraczek jest na 100% sprawny, sprawdzałem i dwa inne sprawdzałem- ten przełącznik to byla moja pierwsza sugestia ale błędna;/ kompletnie nie wiem co to moze być czy skrzynka bezpieczników przecież inną wsadzałem wątpię żeby akurat ta inna taż była zepsuta tak samo jak moja.. pewnie jakaś głupota bo wszystko sprawdzone wtyczki dobre mają przejścia itd i nie ma żadnych uszkodzeń..



Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » pt lut 20, 2009 15:52

pozostaje wziąć i posprawdzać pokolei każdy kabel, od wejścia do wyjścia bo skoro prąd do silnika nie dochodzi mogą być przytarte/przegniłe/przegryzione...



Awatar użytkownika
marcinhello1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: śr cze 11, 2008 00:05
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: marcinhello1 » pt lut 20, 2009 16:39

kabelki sprawdzałem.. szukam opisu bezpieczników do mojej skrzynki od golfa II 1.3 NZ 92r.. czasem sie przydaje bo tak to zawsze wszystkie musze wyciągać i sprawdzać..;/



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt lut 20, 2009 19:22

marcinhello1, przełącz kluczyk, włącz manetką na wolniejszy bieg wycieraczek. Z tego co piszesz, wycieraczki nie pracuja - poryszaj manetką - lekko do góry, lekko w dół, do siebie i od siebie (tylko tak, żeby nie wyskoczyła z pozycji) - sprawdź, czy to na pewno nie jest manetka, bo jeżeli chodzi o skrzynkę, to szczerze wątpię, żeby tam coś padło.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
marcinhello1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: śr cze 11, 2008 00:05
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: marcinhello1 » ndz lut 22, 2009 01:33

manetka jest napewno sprawna, na początku tez myslalem ze manetka i próbowałem nią ruszać itd tak jak opisujesz no i wsadzalem inną tez.. jak i kabelkami podłączałem w wtyczce.. co do skrzynki to też wątpię, tym bardziej że wsadzałem inną a raczej malo prawdopodobne zeby ta inna tez byla zepsuta w tej samej kwesti wiec odpada.. nie wiem co to moze byc.. przekaznik sprawny, silnik też napewno masakra nie wiem co to moze byc bo wszystkie najważniejsze czesci posprawdzalem.. a dzisiaj ide do samochodu sprzęgło nei wysprzęgla.. patrze a tam pękł wspornik pedałów ja pier...dole;/ wczesniej widzialem ze cos sie tam kolysze dzisiaj chcialem to dokręcić ale zobaczylem ze pękło;) kupiłem ze szrotu za 30zł i od południa do nocy na parkingu to robiłem przerąbane!! jak ciemno to akumulator i żaróweczka;p

[ Dodano: 22 Lut 2009 00:37 ]
aku i żaróweczka- bo na parkingu przed blokiem;)



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » ndz lut 22, 2009 03:04

Ponieważ Kolega ma (jak widzę w opisie) rocznik 92 i stąd skrzynkę nowego typu - sprawa jest prosta.
Oto schemat wycieraczek przednich Golf II
Obrazek
a TUTAJ będzie opis pinów i wtyków z tyłu tej skrzynki; chociaż jest to stronka VW Golf3, to jednak skrzynki są identyczne.
Posprawdzać w/g schematu i w razie kłopotów - pisz!
P.S. Gdyby ten rysunek nie był po przejściu przez sieć zbyt czytelny - daj znać to poślę na PW
Ostatnio zmieniony ndz lut 22, 2009 03:10 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
marcinhello1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: śr cze 11, 2008 00:05
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: marcinhello1 » ndz lut 22, 2009 13:36

podobny do tego co ja znalazlem.. no raczej ten te same wtyczki w skrzynce jak w moim bo z tego co pamiętam tak samo są usytuowane ale juz sam nie wiem jak to sprawdzać znowu ehh niby znajomy ojca elektryk w tyg ma zajrzec zobaczymy a jak nie to nei wiem jak to zrobie;>



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » ndz lut 22, 2009 14:20

Odpinasz wtyki z silnika i teraz miernikiem lub lampką sprawdzasz według rysunku - czy jest przejście po kablach zgodnie z każdym z położeń manetki oraz czy nie ma prądu na innych kablach, to znaczy przebić, zwarć.
Roboty sporo, ale pokaże to czy manetki są dobre, kable w porządku...



Awatar użytkownika
marcinhello1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: śr cze 11, 2008 00:05
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: marcinhello1 » czw lut 26, 2009 21:46

ja juz nei mam pojęcia co to jest.. dzisiaj z ojcem grzebalismy i nic ale chociaz mam te szybkie wycieraczki bardzo sie przydają bo bez nich bym juz dawno w cos *#cenzura#*..;)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 208 gości