Benzyna w oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

deufso
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn mar 16, 2009 12:02
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: deufso » pn mar 16, 2009 13:24

miś fazi pisze:pięć litrów paliwa w oleju :blush: :blush:
tak kolego okolo 5 litrow no moze 4, nie w tym problem i nie bede sprawdzal ile go dokladnie jest tylko pomoz mi z problememco dalej zrobic



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn mar 16, 2009 13:37

masz może możliwość gdzieś załatwić kompletny sterownik do tego modelu ? bo coś mi wygląda że to jego wina , 12V masz na jednym zasilaniu wtrysków , i jest ok , bo idzie przez przekaźnik , ale obwód wtrysków zamyka sygnał ze sterownika , i tu chyba jest problem



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn mar 16, 2009 13:38

Pisz typ silnika. Podejrzewaj w pierwszym rzedzie uszkodzenie sterownika silnika lub zwarcie w instalacji. A jeśli to 1.3 NZ to może być brak dobrej masy do sterownika (kable brazowe)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

deufso
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn mar 16, 2009 12:02
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: deufso » pn mar 16, 2009 14:00

Paweł Marek pisze:Pisz typ silnika. Podejrzewaj w pierwszym rzedzie uszkodzenie sterownika silnika lub zwarcie w instalacji. A jeśli to 1.3 NZ to może być brak dobrej masy do sterownika (kable brazowe)
kolego to jest golf z roku 1988, 1760ccm WVWZZZ19ZJW442498 wtrysk wilopunktowy a gdzie znajde typ silnika??



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn mar 16, 2009 14:14

jeśli to jest rok 88 to powinien być system K- Jetronic , ale moge sie mylić , jeśli jednak to jes ten typ , to uszkodzony może być akumulator ciśnienia paliwa , jest za pompą paliwa , lub regulator ciśnienia

[ Dodano: 16 Mar 2009 13:26 ]
Obrazek tu masz ak to wygląda



deufso
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn mar 16, 2009 12:02
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: deufso » pn mar 16, 2009 14:56

miś fazi pisze:jeśli to jest rok 88 to powinien być system K- Jetronic , ale moge sie mylić , jeśli jednak to jes ten typ , to uszkodzony może być akumulator ciśnienia paliwa , jest za pompą paliwa , lub regulator ciśnienia

[ Dodano: 16 Mar 2009 13:26 ]
[url=http://images48.fotosik.pl/85/03b08e6082d9b205m.jpg]Obrazek[/URL] tu masz ak to wygląda
wiesz co jest cos takiego: jak poruszam komputerem to jest ok i jak znowu poruszam to leci paliwo z wtryskow



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn mar 16, 2009 15:07

Obejrzyj wtyk do komputera, coś tam nie łączy, na ogół masa i stąd ten objaw


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

deufso
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn mar 16, 2009 12:02
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: deufso » pn mar 16, 2009 17:33

Paweł Marek pisze:Obejrzyj wtyk do komputera, coś tam nie łączy, na ogół masa i stąd ten objaw
hmm to wlasnie cos tam raczej syku nie ma i bardziej mi to wyglada na brak plusa bo znika na grubym czerwonym kabelku o numerze 12. jak cos sie dowiem i usune usterke to napisze pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 481 gości