Strona 2 z 2

: pt lut 13, 2009 21:46
autor: pedroRSL
Niektóre instalacje wymagają podpięcia pod akumulator z masą dlatego pytam :)
I jeszcze jedno pytanie mi się nasunęło... gdzie najłatwiej wpiąć się pod +12 stacyjki ? Jeśli pod kierownicę to jak zdjąć osłonę stacyjki ? Jutro walentynki i nie wypada spędzić całego dnia przy aucie więc lepiej być przygotowanym ;)

: pt lut 13, 2009 23:44
autor: miś fazi
osłone bardzo prosto masz w dolnej osłonce od dołu dwa wkręty na krzyżak , i zdejmujesz góre potem dół , ma tam niby zatrzaski , ale one mało co trzymają

[ Dodano: 13 Lut 2009 22:45 ]
no i kabel czerwony tam tak samo jest

: pt lut 13, 2009 23:58
autor: pedroRSL
Wygląda to dosyć prosto... Nie wiem czy rozbierać jutro auto bo mam czas do 16 no i jeszcze trzeba rano po kwiatki skoczyć ;)
Czyli zamiast skrzynię z bezpiecznikami rozbierać to wziąć stały +12 z czerwonego stacyjki i +12 z czarnego które jest po przekręceniu. Więc to kwestia progu i stacyjki.
Jedyne obawy mam do centralnego. Nie wiem czy podłączyć to tak jak na schemacie czyli czarny i biały do plusa a różowy i pomarańczowy do minusa a potem niebieski i zielony do kabli siłownika w listwie.

: sob lut 14, 2009 00:09
autor: miś fazi
najpierw podłącz sobie wszystko bez centralnego , i jak wszystko będzie chodzic , czyli uzbrajanie i rozbrajanie alarmu to sobie zobacz na kabelkach zielonym i niebieskim czy masz chwilowy impuls , plusa czy minusa , jesli nic nie będzie to podepnij te dwa chybaróżowy i pomarańczowy do plusa stałego , i wtedy zobaczysz