Strona 2 z 2

: pt lut 13, 2009 22:45
autor: TAZ
ABS nie ma nic do tego, immo jak odepniesz i podepniesz to nic mu się nie stanie. A może nie podpiąłeś masy od immo.

: sob lut 14, 2009 00:25
autor: struna
jak TAZ pisze ze CI pomoze to odpisz mniej bedzie gdybania
kluczyk i stacyjka to nie wszystko ale nic to powinien przynajmniej chciec zapalic a skoro dzialal a nie dziala wiec czegos gdzies nie podpieles i tyle

: sob lut 14, 2009 01:23
autor: TAZ
W razie gdybyś jednak potrzebował za DARMO pomocy jutro w godzinach od 13 do 18 to dzwoń 698209188.

: sob lut 14, 2009 10:29
autor: automaniak1
ale ja nawet nie wiem czy on immo ma, prawdopodobnie brak jeżeli to osobna częśc wchcodząca w skład instalacji chyba żę to ta czarna prostokątna puszka pod tylną kanapą. Mnie się wydaje że to moduł komfortu chyba że się mylę ale bez tego centralny nie pracuje i to jest podpięte.Cały czas się zastanawiam czy przypadkiem nie został przełożony tylko silnik z wiązką a ECU zostało od starego silnika i aby nim mogło sterowac przewody w kości ECU zostały poprzestawiane .Według schematu na pin 9 kompa dochodzi prąd po stacyjce czer/nieb a u mnie ten kabel jest jednak po stacyjce ale na pinie 18, na pinie 6 powinna wychodzic masa do R12 załączająca przekażnik 167 a on się załącza jak podam masę na pin 3,piny są poprzestawiane i tak to w pasku chulało a tu nie chce gdzieś coś jest nie tak chyba będzie trzeba prześwietlic na nowo wiązke silnika .Jakby ktośmiał schemat wiązki silnika i ecu AAA z 91 roku gdyż ja mam ale Mottronik M 2.7 ->93 :bigok: :helm:

: sob lut 14, 2009 11:08
autor: struna
zadzwon jak ci chlopak chce doradzic bedzie napewno szybciej

: czw lut 26, 2009 22:01
autor: vwslawek
automaniak1, jak TAZ, chce ci pomoc to wal do niego a nie sam bedziesz sie bawil tak jak ja z moim vr'em tez mam brak iskry i pompa paliwowa nie chodzi tyle ze ja mam objawy bez swapu :grin:

: śr mar 11, 2009 18:23
autor: automaniak1
dzięki panowie za zainteresowanie moim problemem .Był TAZ u mnie sprawdziliśmy parę rzeczy i tu również dzięki dla TAZA za pomoc. Problem tkwi w tym,że silnik był zmieniany u poprzedniego właściciela zaś sterownik został od starego .Po ułożeniu pinów w kości do sterownika doszedłem iż jest to Motronik M2.7 z okresu 05.91-09.91 a nie mam do niego schematu instalacji.Będę jeszcze próbował podmienic sterownik na drugi identyczny bo może wina cała jest w nim,choc nie wiem do końca bo przecież w pasku do samego końca wszystko hulało. Jakby ktoś taki schemat posiadał to proszę o podesłanie mi go i z góry dzięki.

[ Dodano: 20 Cze 2010 12:37 ]
Dzięki wszystkim za pomoc,temat zamykam, przyczyną awarii było uszkodzenie ECU. Po wymianie autko śmiga aż miło.