Strona 2 z 3

: wt lut 10, 2009 19:51
autor: blazejm
przewody podciśnieniowe na pewno nie mają nic do tego że paliwo się dostaje do oleju:) spalanie faktycznie masz duże ale to zależy od bardzo wielu czynników...spalanie w mieście czy trasa? bo w mieście spalić 20l nie jest żadną sztuką :grin: :grin:

rozrusznik

: śr lut 11, 2009 18:00
autor: Lukasz1988
juz wymienilem ten jednopunkt i chcialem zapalic a on ledwo zakrecil.akumulator napewno jest dobry. co moglo sie stac z rozrusznikiem?ostatnio dlugo krecilem zeby odpalil.co trzeba sprawdzic?czekam na odpowiedzi.

: śr lut 11, 2009 18:12
autor: miś fazi
po pierwsze skąd pewność czy akumulator nie jest troche rozładowany długim kręceniem , jeśli na 100 procent jest dobry to sprawdż grube kable do rozrusznika czy mają dobry styk , potem ewentualnie szczotki , tulejki

: śr lut 11, 2009 18:24
autor: blazejm
a alternator dobrze Ci ładuje? sprawdź regulator napięcia, ja miałem skopany i niby ładował ale napięcie było tylko 12,5v i latem czasem ledwo kręciłem, zmieniłem regulator i zimą bez problemu odpala. Sprawdź napięcie ładowania.

rozrusznik

: śr lut 11, 2009 18:26
autor: Lukasz1988
chwileczke mi zakreci jakby sily nie mial co to moze byc a dzien wczesniej dobrze krecil pewnie szczotki?

[ Dodano: 11 Lut 2009 17:29 ]
co moglo sie stac w tym rozruszniku?dzialal mi idealnie i tak nagle by sie zepsol?slyszalem ze szczotki to latwo sprawdzic a z tulejkami to juz wiekszy problem.ponoc silik trzeba podnosic czy cos takiego.

: śr lut 11, 2009 18:30
autor: miś fazi
ale pytam jeszcze raz pewny jesteś czy aku na 100 procent jest w pełni naładowany , próbowałeś z innego ?

[ Dodano: 11 Lut 2009 17:31 ]
nie podnosić tylko podeprzeć od spodu , bo śruby co trzymają rozrusznik , trzymają silnik do przedniej łapy

: śr lut 11, 2009 18:31
autor: Lukasz1988
tak napewno mam nowy akumulator.i jest naladowany.a szczotki i te tulejki mogly sie tak nagle zuzyc?

: śr lut 11, 2009 18:33
autor: miś fazi
najwięcej problemu sprawia tulejka nie w samym rozruszniku tylko ta co jest w obudowie koła zamachowego , ją sie wyjmuje gwintownikiem , o ile nie wypadnie sama :bajer:

[ Dodano: 11 Lut 2009 17:35 ]
zobacz dokładnie styk grubych kabli co są przykręcone do głównej śruby rozrusznika

: śr lut 11, 2009 18:35
autor: Lukasz1988
a moglys mi wytlumaczyc co do czego jest i za co odpowiada ta tulejka i szczotki?po czym rozpoznam czy sa zepsute?

: śr lut 11, 2009 18:35
autor: miś fazi
jak długo mieliłeś rozrusznikiem to mogło sie coś przyjarać

: śr lut 11, 2009 18:36
autor: Lukasz1988
ale masz racje pierw sprawdze kable i wloze inny aku

: śr lut 11, 2009 18:38
autor: miś fazi
szczotki mają mieć odpowiednią długość i letko chodzic w szczotkotrzymaczu , a tulejka jak ma za duży luz z ośką rozrusznika to po prostu ściąga całość na bok i rozrusznik ma duże opory

: śr lut 11, 2009 18:38
autor: Lukasz1988
no nie az tak dlugo jak sprawdzalem swiece czy jest iskra ale od dlugiego krecenia moze cos sie spalic?

: śr lut 11, 2009 18:40
autor: blazejm
szczerze wątpię żeby rozrusznik tak z dnia na dzień się skończył. Ja obstawiam słaby aku lub coś z przewodami między aku a rozrusznikiem.