Gaźnik Jednopunktowy Jak Podłaczyc?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
blazejm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 21:16
Lokalizacja: Dobrzyca
Kontakt:

Post autor: blazejm » wt lut 10, 2009 19:51

przewody podciśnieniowe na pewno nie mają nic do tego że paliwo się dostaje do oleju:) spalanie faktycznie masz duże ale to zależy od bardzo wielu czynników...spalanie w mieście czy trasa? bo w mieście spalić 20l nie jest żadną sztuką :grin: :grin:


[b][color=indigo]Moja Golfinka: :D [/color] (wszystkie foty na 1-szej stronie ;) )
http://vwlkp.pl/viewtopic.php?t=158[/b]

Lukasz1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob sty 24, 2009 17:35
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

rozrusznik

Post autor: Lukasz1988 » śr lut 11, 2009 18:00

juz wymienilem ten jednopunkt i chcialem zapalic a on ledwo zakrecil.akumulator napewno jest dobry. co moglo sie stac z rozrusznikiem?ostatnio dlugo krecilem zeby odpalil.co trzeba sprawdzic?czekam na odpowiedzi.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr lut 11, 2009 18:12

po pierwsze skąd pewność czy akumulator nie jest troche rozładowany długim kręceniem , jeśli na 100 procent jest dobry to sprawdż grube kable do rozrusznika czy mają dobry styk , potem ewentualnie szczotki , tulejki



Awatar użytkownika
blazejm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 21:16
Lokalizacja: Dobrzyca
Kontakt:

Post autor: blazejm » śr lut 11, 2009 18:24

a alternator dobrze Ci ładuje? sprawdź regulator napięcia, ja miałem skopany i niby ładował ale napięcie było tylko 12,5v i latem czasem ledwo kręciłem, zmieniłem regulator i zimą bez problemu odpala. Sprawdź napięcie ładowania.


[b][color=indigo]Moja Golfinka: :D [/color] (wszystkie foty na 1-szej stronie ;) )
http://vwlkp.pl/viewtopic.php?t=158[/b]

Lukasz1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob sty 24, 2009 17:35
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

rozrusznik

Post autor: Lukasz1988 » śr lut 11, 2009 18:26

chwileczke mi zakreci jakby sily nie mial co to moze byc a dzien wczesniej dobrze krecil pewnie szczotki?

[ Dodano: 11 Lut 2009 17:29 ]
co moglo sie stac w tym rozruszniku?dzialal mi idealnie i tak nagle by sie zepsol?slyszalem ze szczotki to latwo sprawdzic a z tulejkami to juz wiekszy problem.ponoc silik trzeba podnosic czy cos takiego.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr lut 11, 2009 18:30

ale pytam jeszcze raz pewny jesteś czy aku na 100 procent jest w pełni naładowany , próbowałeś z innego ?

[ Dodano: 11 Lut 2009 17:31 ]
nie podnosić tylko podeprzeć od spodu , bo śruby co trzymają rozrusznik , trzymają silnik do przedniej łapy



Lukasz1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob sty 24, 2009 17:35
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: Lukasz1988 » śr lut 11, 2009 18:31

tak napewno mam nowy akumulator.i jest naladowany.a szczotki i te tulejki mogly sie tak nagle zuzyc?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr lut 11, 2009 18:33

najwięcej problemu sprawia tulejka nie w samym rozruszniku tylko ta co jest w obudowie koła zamachowego , ją sie wyjmuje gwintownikiem , o ile nie wypadnie sama :bajer:

[ Dodano: 11 Lut 2009 17:35 ]
zobacz dokładnie styk grubych kabli co są przykręcone do głównej śruby rozrusznika



Lukasz1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob sty 24, 2009 17:35
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: Lukasz1988 » śr lut 11, 2009 18:35

a moglys mi wytlumaczyc co do czego jest i za co odpowiada ta tulejka i szczotki?po czym rozpoznam czy sa zepsute?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr lut 11, 2009 18:35

jak długo mieliłeś rozrusznikiem to mogło sie coś przyjarać



Lukasz1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob sty 24, 2009 17:35
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: Lukasz1988 » śr lut 11, 2009 18:36

ale masz racje pierw sprawdze kable i wloze inny aku



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr lut 11, 2009 18:38

szczotki mają mieć odpowiednią długość i letko chodzic w szczotkotrzymaczu , a tulejka jak ma za duży luz z ośką rozrusznika to po prostu ściąga całość na bok i rozrusznik ma duże opory



Lukasz1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob sty 24, 2009 17:35
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: Lukasz1988 » śr lut 11, 2009 18:38

no nie az tak dlugo jak sprawdzalem swiece czy jest iskra ale od dlugiego krecenia moze cos sie spalic?



Awatar użytkownika
blazejm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 21:16
Lokalizacja: Dobrzyca
Kontakt:

Post autor: blazejm » śr lut 11, 2009 18:40

szczerze wątpię żeby rozrusznik tak z dnia na dzień się skończył. Ja obstawiam słaby aku lub coś z przewodami między aku a rozrusznikiem.


[b][color=indigo]Moja Golfinka: :D [/color] (wszystkie foty na 1-szej stronie ;) )
http://vwlkp.pl/viewtopic.php?t=158[/b]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 237 gości