Strona 2 z 2

: czw mar 19, 2009 17:38
autor: Bronc
Sonda, świece i kable wymieniłem, błędy mam 2 od dawna te same, występują jako Błąd sporadyczny. Są to 18056 i 17831.

: czw mar 19, 2009 21:05
autor: looki8329
Widzę, że temat się troszkę rozwinął, a ja dawno do niego nie zaglądałem co się okazało miałem pęknięty lub raczej przegryziony przewód WN. " Oświeciło " mnie gdy na odpalonym silniku dochodziłem do tego co może być nie tak no i dotknąłem jednego z nich wtedy nie miałem już wątpliwości. Dzięki za wszelkie podpowiedzi i sugestie.

: pt mar 20, 2009 09:44
autor: Jacek75
18056 błąd na magistarli CAN
17831 - http://wiki.ross-tech.com/index.php/17831/P1423/005155 ale to nie za bardzo wiem o co chodzi

: pt mar 20, 2009 16:21
autor: Bronc
Co te błędy znaczą to wiem bo mam serwisówke do golfa IV ale nic mi ta wiedza nie daje

: pt mar 20, 2009 16:27
autor: Jacek75
Błąd magistrali to zwykle poprostu kabloteka lub zwyczajnie bezpiecznik, brak zasilania modułu z którym nie ma komunikacji.
na rysunku twój nieszczęsny układ odnośnie drugiego błedu, trzeba sprawdzic szczelność połaczeń, bezpiecznik zasilania układu i okablowanie do niego. Obrazek

: pt mar 20, 2009 22:48
autor: Bronc
Czy możliwe jest że ten błąd wyskakuje przez niefabryczne, dorabiane zabezpieczenie tak? Mianowicie mam tak zrobieone, że magnesem rozłączam jeden z bezpieczników od silnika. To będzie to, tym bardziej ze wyskakuje jako sporadyczny. Natomiast ten obieg powietrza wtórengo już raz sprawdzałem i wszystko ok. Wogóle w tym aucie chyba wszystko jest sprawdzone a dalej coś go "boli". Nie mam już koncepcji. Nawet wgrywane maiłem nowe oprogramowanie sterownika komputera i nic. A czujnik wolnych obrotów?