Szarpie silnikiem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Widzę, że temat się troszkę rozwinął, a ja dawno do niego nie zaglądałem co się okazało miałem pęknięty lub raczej przegryziony przewód WN. " Oświeciło " mnie gdy na odpalonym silniku dochodziłem do tego co może być nie tak no i dotknąłem jednego z nich wtedy nie miałem już wątpliwości. Dzięki za wszelkie podpowiedzi i sugestie.
			
									
									Lepiej stracić sekundę z życia, niż życie w ciągu sekundy...
						- Jacek75
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 960
 - Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
 - Lokalizacja: Kraków
 - Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
 - Silnik: CAXA
 - Kontakt:
 
18056 błąd na magistarli CAN
17831 - http://wiki.ross-tech.com/index.php/17831/P1423/005155 ale to nie za bardzo wiem o co chodzi
			
									
									17831 - http://wiki.ross-tech.com/index.php/17831/P1423/005155 ale to nie za bardzo wiem o co chodzi
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
						- Jacek75
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 960
 - Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
 - Lokalizacja: Kraków
 - Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
 - Silnik: CAXA
 - Kontakt:
 
Błąd magistrali to zwykle poprostu kabloteka lub zwyczajnie bezpiecznik, brak zasilania modułu z którym nie ma komunikacji.
na rysunku twój nieszczęsny układ odnośnie drugiego błedu, trzeba sprawdzic szczelność połaczeń, bezpiecznik zasilania układu i okablowanie do niego.
			
													na rysunku twój nieszczęsny układ odnośnie drugiego błedu, trzeba sprawdzic szczelność połaczeń, bezpiecznik zasilania układu i okablowanie do niego.

					Ostatnio zmieniony pt mar 20, 2009 16:32 przez Jacek75, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
						Czy możliwe jest że ten błąd wyskakuje przez niefabryczne, dorabiane zabezpieczenie tak? Mianowicie mam tak zrobieone, że magnesem rozłączam jeden z bezpieczników od silnika. To będzie to, tym bardziej ze wyskakuje jako sporadyczny. Natomiast ten obieg powietrza wtórengo już raz sprawdzałem i wszystko ok. Wogóle w tym aucie chyba wszystko jest sprawdzone a dalej coś go "boli". Nie mam już koncepcji. Nawet wgrywane maiłem nowe oprogramowanie sterownika komputera i nic. A czujnik wolnych obrotów?
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 116 gości
