Strona 2 z 2

: ndz lut 08, 2009 20:01
autor: Michał_1977
No,coś Ty!Wyrzuci Ci płyn,nawet nie będziesz wiedział kiedy i przegrzejesz silnik!Poza tym,co to za jazda,jak trzeba się co chwilę zatrzymywać i dolewać... :kac:

: ndz lut 08, 2009 20:03
autor: kali86
ale on mi dopiero 2 raz wyrzucil po wymianie uzsczelki a duzo nim jezdrze

[ Dodano: 08 Lut 2009 19:10 ]
objawy:
1. silnik nie rowno pracuje trzesie nim
2. spadla moc motoru
3. mala kompresja na 3 cylindrze
4. wyrzucilo plyn chlodniczy przy wjezdzie pod gore
5. opadaa obroty przy puzsczaniu z gazu

uszczelke wymienielaem jakies 3 miesice temu nie byl adociasgana teraz jest dociagnieta po jakim 1500 km.

przed wymiana byly te objawy pozostaly one nadal

[ Dodano: 08 Lut 2009 19:11 ]
???

: ndz lut 08, 2009 20:53
autor: Michał_1977
W takim razie napiszę Ci co będzie najlepszym rozwiązaniem Twojego problemu.Otóż,jeżeli robił to mechanik i skroił za to kasę,to niech poczuje się zobowiązany poprawić to,co spamulił.
Wspomniałeś 2 razy,że przed jego robotą też tak było,więc odpowiadam:jego zasr... obowiązkiem jest poddać głowicę PRÓBIE SZCZELNOŚCI,bo wszystko wskazuje na to,faktycznie jest ona pęknięta.Natomiast,jeśli nie była planowana,a jest nierówna,to uszczelki można wymieniać co chwilę,a efekt będzie ten sam...
Jeśli nie mam racji,to mnie poprawcie.

: ndz lut 08, 2009 20:58
autor: kwietek
Dokładnie,absolutnie nie jeździj bo dobijesz silnik...

: pn lut 09, 2009 17:44
autor: kali86
wylewa moze ze dwie setki wody z chlodnicy max przed ymiana uzselki bylo gorzej po wymiane zmniejsylo sie to ale pozostale objawy sa nadal

: pn lut 09, 2009 21:18
autor: kwietek
Te objawy ewidentnie wskazują na powstanie połączenia pomiędzy 3 cylindrem a układem chłodzenia. Zasadniczo 3 rzeczy: padnięta uszczelka lub pęknięta śruba, pęknięta głowica, pęknięty blok...Cudów nie ma! Zrób tak jak pisze Michaś_1977, idź do tego partacza niech w ramach reklamacji rozbierze to jeszcze raz, sprawdzi szczelność głowicy, splanuje ją, a jak już to zrobi nigdy więcej nie idź do niego.