Strona 2 z 2

: pt mar 27, 2009 20:25
autor: mati2021
No i jest zrobione:D Idzie jak strzała hehe;) Wymieniłem tą membranę i teraz obroty są równe i nie falują, nie gaśnie:) Chodzi tak jak na gazie czyli tak jak trzeba:)
Tylko jeszcze jedna rzecz: czasami przy ruszaniu tak jakby z opóźnieniem załapywał że wcisnąłem pedał gazu i jest taka chwila zamulenia i za chwile idzie do przodu. Nie wiem o co chodzi, ale najważniejsze że nie gaśnie i równo chodzi:)
Dzięki oldstaszek :pub:

: sob mar 28, 2009 23:20
autor: Przybek
czesto problem jest z odksztalceniem tej czesci ktora przykrecasz ( mowa o tej czesci ktora odkreciles wymieniajac membrane ) , odkrec ja i splanuj na papierze sciernym a powinno pomoc.

: sob mar 28, 2009 23:29
autor: tursky
waldekzmuda pisze:witam.miałem to samo tylko z silnikiem 1.6 i gaźnikiem 2EE,według mnie sam nic nie zrobisz.znalazłem naprawdę dobrego fachowca który wstawia zamiennik i bardzo ci go polecam,jak cię to interesuje wejdź na www.gaznik.pl tam wszystkiego się dowiesz-naprawdę warto
Ja rowniez skorzystalem z produktow i pomocy Pana Marka z owej strony. Gosc ma leb na karku a raczek gaznik na podstawce :))) POLECAM!

: ndz mar 29, 2009 00:18
autor: mati2021
Przybek pisze:czesto problem jest z odksztalceniem tej czesci ktora przykrecasz ( mowa o tej czesci ktora odkreciles wymieniajac membrane ) , odkrec ja i splanuj na papierze sciernym a powinno pomoc.
nie za bardzo zrozumiałem o co chodzi, mógłbym otrzymać jakiś bardziej dokładny opis?

: ndz mar 29, 2009 00:34
autor: Przybek
mati2021 pisze:
Przybek pisze:czesto problem jest z odksztalceniem tej czesci ktora przykrecasz ( mowa o tej czesci ktora odkreciles wymieniajac membrane ) , odkrec ja i splanuj na papierze sciernym a powinno pomoc.
nie za bardzo zrozumiałem o co chodzi, mógłbym otrzymać jakiś bardziej dokładny opis?
Obrazek
ta czesc sie odksztalca przy otworach na sroby . przyloz ja do szyby a sie przekonasz , wtedy jest nieszczelnosc miedzy otworem w tej czesci a reszta podzespolu

: ndz mar 29, 2009 11:30
autor: mati2021
ale jak ja próbowałem rozłączyć te dwie części membrany to nie mogłem, tak jakby było na stałe połączone. A i zauważyłem,że przy gorącym silniku jak już się porządnie nagrzał, to na gazie to usłyszałem taki wysokotonowy pisk z okolic gaźnika.

: ndz mar 29, 2009 21:16
autor: Przybek
Nie rozdzielaj membrany , rozbierz w miejscu w ktorm sa strzalki
uwazaj bo miedzy membrana a ta pokrywka w miejscu na sroby sa tulejki plastikowe z rozgietymi koncowkami

: ndz mar 29, 2009 22:45
autor: mati2021
to mogę je wyjąć czy nie za bardzo?

: ndz mar 29, 2009 22:54
autor: Przybek
mozesz , jak kupujesz membrane to przewaznie bez tej "pokrywki" i trzeba wyjac

: pn kwie 20, 2009 17:52
autor: mati2021
Zrobiłem tak jak kolega Przybek napisał, czyli splanowałem tą membranę i co zauważyłem to zniknał mi pisk który wczesniej wystepował (z powodu nieszczelnosci).
Został tylko jeden problem: Przy ruszaniu lub dodawaniu gazu jest taka chwila jak by sie przydusil raz a dopiero pozniej idzie do przodu. Co moze byc tego przyczyną? Słyszałem że podstawa gaznika moze byc nieszczelna lub pompka paliwa uszkodzona. Co o tym sadzicie?

: pt maja 29, 2009 09:06
autor: pnowak2
dolaczam sie do ostatniego pytania.