Strona 2 z 4

: sob lut 07, 2009 22:21
autor: GTI KR
No nie wiem tak jest trudno coś radzic. Ja zaczal bym od sprawdzenia cisnienia na cylindrach. No i ewentualnie sciagnij ten dekiel i zobacz czy te popychacze nie maja luzu. Ja jednak bym zaczal od sprawdzenia cisnienia

: sob lut 07, 2009 22:24
autor: miś fazi
skoro przed wymianą było ok , to silnik nie traci momentalnie szczelności na garach , tutaj winni są ci co zakładali rozrząd , na pewno coś z nim nie tak

: sob lut 07, 2009 22:26
autor: MAZZ18
To ja już sam nie wiem co jest grane!!Zaczyna mnie to powoli w******ć ,bo władowałe już dużo kasy w niego a dalej nie chodzi. Nawaliło sprzągło to wymieniłem na nowe i od razu pomyślałem o wymianie popychaczy rozrządu, oleju i filtrów. Ale coś tam zostało zj****e i nie chodzi.

: sob lut 07, 2009 22:39
autor: GTI KR
widzisz to sa juz auta leciwe i wszystko zalezy od tego jak kiedys byly traktowane. Ja trafilem na mkII KR ktory bardzo ladnie wygladal ale do konca borykalem sie z problemami po poprzednich wlascicielach, a najgorsze jest to ze jak udalo mi sie wszystko usunac to .... obejrzyj sobie filmik z opisu. Teraz trafilem mk3 ktore poki co nie przynosi mi zadnych niespodzianek a ma przebiegu 272tys. Na odleglosc trudno radzic musisz dorwac jakiegos madrego mechanika. No chyba, ze sam masz smykalke i pomalu dochodzic do ladu
PozdróVWka

[ Dodano: 07 Lut 2009 21:42 ]
MAZZ18 pisze:
skoro przed wymianą było ok , to silnik nie traci momentalnie szczelności na garach , tutaj winni są ci co zakładali rozrząd , na pewno coś z nim nie tak
jedyne kiedy mogl stracic kompresje to napewno nie przez pierscienie itp tylko przez krzywy zawor

: sob lut 07, 2009 22:43
autor: MAZZ18
Jednak stane na wysokości zadania i sam tam pogrzebie!!! Niema rzeczy niemożliwych coś tam musi być nie tak.

: sob lut 07, 2009 22:54
autor: djmatys
a mi sie wydaje że silnik ma cofke... zobacz kable zapłonowe czy dobrze wsadzone... no wiesz.. 1 - 3 - 4 - 2 itd...

: sob lut 07, 2009 22:57
autor: MAZZ18
Bardzo możliwe bo czasami lubi sobie kichnąć przez filtr powietrza

: sob lut 07, 2009 23:05
autor: GTI KR
djmatys pisze:a mi sie wydaje że silnik ma cofke... zobacz kable zapłonowe czy dobrze wsadzone... no wiesz.. 1 - 3 - 4 - 2 itd...
\
a nie ida 1243 cos mi sie wydaje ze taka powinna byc kolejnosc kabli

: ndz lut 08, 2009 10:03
autor: djmatys
kurde... GTI KR, ...akurat w tym konkretnym 1.6 nie grzebałem jeszcze, ale z tego co wiem to przeważnie jest 1342...

: ndz lut 08, 2009 10:33
autor: miś fazi
już Ci pisałem o kablach , na 100 procent tak jak pisał kolega 1342

: ndz lut 08, 2009 11:29
autor: MAZZ18
Ale tam z kablami nic nie było ruszane, wcześniej były tak samo kable podpięte i auto chodziło normalnie

[ Dodano: 08 Lut 2009 10:37 ]
A czy popychacze wkłada się beż różnicy w jaki sposób ???

: ndz lut 08, 2009 11:47
autor: miś fazi
jak nowe , to bez różnicy , a jak wkładasz te co miałeś to powinny trafić na swoje miejsca , tylko po włożeniu nowych samochodu nie powinno sie odpalać przez około pół godzinki aż popychacze nie naciągną oleju

: ndz lut 08, 2009 11:47
autor: GTI KR
GTI KR pisze:a mi sie wydaje że silnik ma cofke... zobacz kable zapłonowe czy dobrze wsadzone... no wiesz.. 1 - 3 - 4 - 2 itd...
\
a nie ida 1243 cos mi sie wydaje ze taka powinna byc kolejnosc kabli
Hehe obaj mamy racje zalezy jak sie patrzy 1243 - 3421 od drugiej strony i przerwa miedzy 1-2, w rezultacie to to samo.
Jeżeli nikt kabli nie odpinal to raczej nie pozamienial. Jeżeli lubi sobie kichnąc to nie wiem czy cisnienie nie wraca przez zawor i robi to podobne wrazenie, miałem tak w 1V jak założylem glowice. Bylo to skutkiem tego, ze zalozylem stare szklanki ale dwie zamienilem miejscami czyli nie tam gdzie byly. Przez to zawor sie nie momykal, tez kichalo i to mocno. Tylko, ze td ma wieksze sprezanie.

: ndz lut 08, 2009 11:50
autor: miś fazi
naprawde nie dojdziesz ładu dopóki ktoś nie sprawdzi Ci czy masz dobrze założony rozrząd oraz powiązany z tym cały układ zapłonu