stuki i nierówna praca

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » sob lut 07, 2009 22:21

No nie wiem tak jest trudno coś radzic. Ja zaczal bym od sprawdzenia cisnienia na cylindrach. No i ewentualnie sciagnij ten dekiel i zobacz czy te popychacze nie maja luzu. Ja jednak bym zaczal od sprawdzenia cisnienia


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob lut 07, 2009 22:24

skoro przed wymianą było ok , to silnik nie traci momentalnie szczelności na garach , tutaj winni są ci co zakładali rozrząd , na pewno coś z nim nie tak



MAZZ18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob lut 07, 2009 19:30
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: MAZZ18 » sob lut 07, 2009 22:26

To ja już sam nie wiem co jest grane!!Zaczyna mnie to powoli w******ć ,bo władowałe już dużo kasy w niego a dalej nie chodzi. Nawaliło sprzągło to wymieniłem na nowe i od razu pomyślałem o wymianie popychaczy rozrządu, oleju i filtrów. Ale coś tam zostało zj****e i nie chodzi.



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » sob lut 07, 2009 22:39

widzisz to sa juz auta leciwe i wszystko zalezy od tego jak kiedys byly traktowane. Ja trafilem na mkII KR ktory bardzo ladnie wygladal ale do konca borykalem sie z problemami po poprzednich wlascicielach, a najgorsze jest to ze jak udalo mi sie wszystko usunac to .... obejrzyj sobie filmik z opisu. Teraz trafilem mk3 ktore poki co nie przynosi mi zadnych niespodzianek a ma przebiegu 272tys. Na odleglosc trudno radzic musisz dorwac jakiegos madrego mechanika. No chyba, ze sam masz smykalke i pomalu dochodzic do ladu
PozdróVWka

[ Dodano: 07 Lut 2009 21:42 ]
MAZZ18 pisze:
skoro przed wymianą było ok , to silnik nie traci momentalnie szczelności na garach , tutaj winni są ci co zakładali rozrząd , na pewno coś z nim nie tak
jedyne kiedy mogl stracic kompresje to napewno nie przez pierscienie itp tylko przez krzywy zawor


BB (borówka, bandit ...)

MAZZ18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob lut 07, 2009 19:30
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: MAZZ18 » sob lut 07, 2009 22:43

Jednak stane na wysokości zadania i sam tam pogrzebie!!! Niema rzeczy niemożliwych coś tam musi być nie tak.



djmatys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:20
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: djmatys » sob lut 07, 2009 22:54

a mi sie wydaje że silnik ma cofke... zobacz kable zapłonowe czy dobrze wsadzone... no wiesz.. 1 - 3 - 4 - 2 itd...



MAZZ18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob lut 07, 2009 19:30
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: MAZZ18 » sob lut 07, 2009 22:57

Bardzo możliwe bo czasami lubi sobie kichnąć przez filtr powietrza



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » sob lut 07, 2009 23:05

djmatys pisze:a mi sie wydaje że silnik ma cofke... zobacz kable zapłonowe czy dobrze wsadzone... no wiesz.. 1 - 3 - 4 - 2 itd...
\
a nie ida 1243 cos mi sie wydaje ze taka powinna byc kolejnosc kabli


BB (borówka, bandit ...)

djmatys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:20
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: djmatys » ndz lut 08, 2009 10:03

kurde... GTI KR, ...akurat w tym konkretnym 1.6 nie grzebałem jeszcze, ale z tego co wiem to przeważnie jest 1342...



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz lut 08, 2009 10:33

już Ci pisałem o kablach , na 100 procent tak jak pisał kolega 1342



MAZZ18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob lut 07, 2009 19:30
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: MAZZ18 » ndz lut 08, 2009 11:29

Ale tam z kablami nic nie było ruszane, wcześniej były tak samo kable podpięte i auto chodziło normalnie

[ Dodano: 08 Lut 2009 10:37 ]
A czy popychacze wkłada się beż różnicy w jaki sposób ???



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz lut 08, 2009 11:47

jak nowe , to bez różnicy , a jak wkładasz te co miałeś to powinny trafić na swoje miejsca , tylko po włożeniu nowych samochodu nie powinno sie odpalać przez około pół godzinki aż popychacze nie naciągną oleju



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » ndz lut 08, 2009 11:47

GTI KR pisze:a mi sie wydaje że silnik ma cofke... zobacz kable zapłonowe czy dobrze wsadzone... no wiesz.. 1 - 3 - 4 - 2 itd...
\
a nie ida 1243 cos mi sie wydaje ze taka powinna byc kolejnosc kabli
Hehe obaj mamy racje zalezy jak sie patrzy 1243 - 3421 od drugiej strony i przerwa miedzy 1-2, w rezultacie to to samo.
Jeżeli nikt kabli nie odpinal to raczej nie pozamienial. Jeżeli lubi sobie kichnąc to nie wiem czy cisnienie nie wraca przez zawor i robi to podobne wrazenie, miałem tak w 1V jak założylem glowice. Bylo to skutkiem tego, ze zalozylem stare szklanki ale dwie zamienilem miejscami czyli nie tam gdzie byly. Przez to zawor sie nie momykal, tez kichalo i to mocno. Tylko, ze td ma wieksze sprezanie.


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz lut 08, 2009 11:50

naprawde nie dojdziesz ładu dopóki ktoś nie sprawdzi Ci czy masz dobrze założony rozrząd oraz powiązany z tym cały układ zapłonu



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 434 gości