wielki klopot z silnikiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kamien11985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: kamien11985 » pn lut 02, 2009 16:38

diostojd konkretny :D palca to prawie połowy nie ma. Ile masz to auto? koszta takie kołułka do twojego silnika to koszt 40-45 zł palec kosztuje 8zł oznaczenie R1
Ostatnio zmieniony pn lut 02, 2009 16:40 przez kamien11985, łącznie zmieniany 1 raz.


www.opolskiVAG.pl

Awatar użytkownika
don_MarceLLo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob sty 31, 2009 16:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: don_MarceLLo » pn lut 02, 2009 16:51

mam to autko jakies 3 miesiace i jak pisalem jak dotad nie bylo klopotow,a co czwartek byly szalenstwa i wyscigi na 400m, ale wydaje mi sie ze to wina tego ze w niemczech probowalem ile poleci i tak z 20min jechalem 230.........w piatek dopiero bede mial te czesci i mam nadzieje ze to tylko to nie wytrzymalo proby :/



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » pn lut 02, 2009 17:13

don_MarceLLo, to przy okazji wymiany palca i kopułki wymien przewody i swiece ;)


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
kamien11985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: kamien11985 » pn lut 02, 2009 19:26

tylko ze świece i przewody to juz większy koszt :bigok: dobrze było. Być może jeszcze nie poczułeś pełnej mocy ABF-a heh po wymianie tych elementów może jeszcze lepiej iść. PS jakbyś wymieniał jednak ten symering na ośce to mam instrukcje jak to zrobic samemu ze zdjęciami a przynajmniej gdzies miałem pozdro :hehe:


www.opolskiVAG.pl

Awatar użytkownika
don_MarceLLo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob sty 31, 2009 16:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: don_MarceLLo » pn lut 02, 2009 20:50

swiece i przewody to za jakies 3 tygodnie jak bede w polsce
juz kupie cos porzadniejszego, popytam i popatrze co by warto zalozyc
kamien11985 pisze:Być może jeszcze nie poczułeś pełnej mocy ABF-a heh
jak pisalem przesiadlem sie z astry 1.6 :grin: wiec to dla mnie demon przeciazen i predkosci :D
kumple ze zlotow jezdzili i mowili ze czuc te 150KM wiec te swiece i przewody sa w nie takim zlym stanie.... mam nadzieje.....



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » pn lut 02, 2009 21:25

ta dupohamownia ci zmierzy :jezor:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
don_MarceLLo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob sty 31, 2009 16:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: don_MarceLLo » pn lut 02, 2009 23:31

Fahoo pisze:ta dupohamownia ci zmierzy
mk2 gti 130km- z tylu
civic VTEC 125km- z tylu
megane 2.0 - ............z tylu

and the winner is ..........mk3 gti 110kw :P

o co sie kaman?? :goof:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 224 gości