Strona 2 z 2

: wt sty 27, 2009 23:29
autor: raf1al
falla_x pisze:
raf1al pisze:podłącze sie do tematu bo mam taki sam problem tylko ze powyżej 90km/h jak przyspieszam to czepie kierownica jak puszcze gaz ustaje
dokladnie takie sa objawy padneitego wewnetrzengo przegubu , drganie nastepuje tylko wtedy gdy jest naped , puszczasz noge z gazu i ustaje u mnei bylo doslownie tak samo tylko pozostaje kwestja czy lepwy czy prawy u mnie dalo sie to wyczuc ze to pawy mial spory luz , aleu najlepiej jak by to sprawdzil u ciebie jakis mechanik i odrazu powie ci czy lewy czy prawy , kosztowalo mnie to w mk2 jakies 180zl z robocizna

jako ze pozostały mi do zmiany półośki na nie od automatu to zapodam oba nowe dla swietego spokoju, tylko czy brać SPIDAN czy HART :)

: śr sty 28, 2009 00:01
autor: Romeck
Miałem podobny problem... U mnie był on spowodowany poprzez delikatne "wgniecenie, skrzywienie" czy jak to nazwać jednej z felgi... a stało się to poprzez wjechanie w dziure asfaltową Maiłem takei same objawy. Przy niskich prędkościach nie jest to odczuwalne

: śr sty 28, 2009 08:55
autor: falla_x
raf1al pisze:HART
musisz sie dowiedziec co kryje sie w pudelku Harta bo HART robi pudelka dla jakis konkretnych firm ja np. mialem w pudelku harta tylne lozyska do kkol OPTIMALA wiec to zalezy co ta sie kryje musisz podpytac sprzedawce nie zawsze jest to jakis zlom , ale widomo jak kupisz cos firmowego dluzej posluzy

cos nowego

: wt mar 10, 2009 08:50
autor: Tomek i Sabina
Miałem identyczny problem powyzej 80 drgania kierownicy przekładałem opony byłem na przegladzie i nikt nic nie znalazł #-o . Wczoraj pojechałem zmienic opony na letnie opowiedziałem historiw bicia kół kolesiowi w wulkanizacji co sie okazało w moim przypadku co bym nigdy nie przypuszczał ze na felgach od środka zalega bloto i to koles powiedział ze to błoto juz jakis czas tam sobie jest i poprostu jak wywarzy koła i pojade gdzies i sie błoto przyczepi i zastygnie to tak jakbym dołozył z jednej strony odwaznikow i wtedy koło nie jest wywarzone. Po wyczyszczeniu i wtwarzeniu kól pojechalem na jazde prubna i co sie okazało =D> totalnie bicie ustało. Pojechałem do kolesia zeby mu podziekowac bo juz z rok czasu sie z tym problemem borykałem.

Koles powiedział ze jak myjesz auto zeby skrecic kolami i jak ktos ma Kerchera zeby te felgi zwłaszcza przednie umyc od środka.

wiec Radze sprawdzic czy nie ma starego zeschnietego błota na felgach Umnie to pomogło i jestem :mrgreen:

: pt paź 30, 2009 20:46
autor: Mac.re
Witam,

Kolego, a czy miałeś alufelgi? jeśli tak to może zapomniałeś zdjąć pierścienie centrujące?! Miałem podobny problem... po ściągnięciu letnich, założyłem zimówki na stalówkach (taki super serwis że nie ściągnął pierścieni i po przekroczeniu 80 km/h wibracje na kierownicy były dość mocne)... po ściągnięciu pierscieni problem zniknął...

Pozdrawiam

: pt paź 30, 2009 20:51
autor: damianeczek21
WITAM MAM pytanko moze tu mi ktoś pomoze a mianowicie
zamierzam do swojego mk3 1.8 75 koników ben +
gaz zamontowac wałek rozrzadu od mk2 1.8 90 koni walki roznia sie tylko wysokoscią krzywek i tu moje pytanie czy to sie uda i czy bedzie jakas róznica podczas ruszania czy auto zrobi sie dynamiczne czy bede musiał jeszcze zmienic komputer od sterowania dawka paliwa .

: pt paź 30, 2009 21:21
autor: falla_x
damianeczek21, kolego nie ten temat :grin:

: śr gru 09, 2009 11:26
autor: Oaxis
Powiedz mi czy po przejechaniu np 50-100 km opony staja sie cieple, badz gorące?? Jezeli tak to twoim problemem jest uklad hamulcowy. Pojedz do serwisu i powiedz zeby sprawdziliu Ci tarcze i klocki. Tez tak mialem:) Pozdro

: pt lip 23, 2010 23:45
autor: mscirocco
podłączę się do tematu panowie.
Ja mam tak: jadę ponad 100km/h i zaczyna mi walić kierownicą (wymienione przeguby wewnętrzne) jak cisne dalej 110,120,130km/h problem nadal jest jak zaś puszczę gaz cisza nie wali kierownicą.
No ale zauważyłem jak jade np 80km/h wrzucam na luz kierownica dalej wali.... tarcze proste,felgi proste opony nowe...
Co by mogło byc wina bo już mi ręcę opadają..:(