Strona 2 z 2

: sob mar 04, 2006 15:13
autor: bodzio_j
fibolek, przeczytaj mój post

: sob mar 04, 2006 15:14
autor: sas_gti
fibolek, w głowicy są chyba dwa, jeden jest na pewno od wskaźnika temperatury na desce a drugi nie pamiętam

: sob mar 04, 2006 15:17
autor: fibolek
Dobra bodzio_j rozumiem przeczytałem.Z tym chłodzeniem też żeśmy doszli do porozumienia.latem na stożku silnik tak się nie zagrzewa i ma się dobrze.
Czyli temat raczej skończony tylko jeszce jedno dlaczego ten włącznik jest wchłodnicy?

: sob mar 04, 2006 15:17
autor: sas_gti
bodzio_j, kuźwa czy nie widać moich postów hehe?, pisze przeciez ze dokladnie przy 95 sie wlacza, nawet pisze ze sa dwie predkosc, nawet schemat wrzucam (nie wierze ze go przeoczyles) a Ty piszesz ze chyba przy okolo 95-98...no fajnie

[ Dodano: Sob Mar 04, 2006 14:19 ]
fibolek pisze:tylko jeszce jedno dlaczego ten włącznik jest wchłodnicy?
bo wiatrak jest na chłodnicy czyż nie?
skoro ma sie wlaczyc urzadzenie na chlodnicy to temp musi byc mierzona w tym wlasnie miesjcu!

: sob mar 04, 2006 15:19
autor: fibolek
sasiu spokojnie może ty mi napiszez WHy ten włącznik znajduje się na chłodnicy?
Bo jestem głąb i nie wiem,a chciałbym.

: sob mar 04, 2006 15:20
autor: sas_gti
juz napisalem :bajer:

: sob mar 04, 2006 15:20
autor: bodzio_j
sas_gti pisze:nie wierze ze go przeoczyles
schematu nie, ale te temperatury tak ..:) moja wina.

: sob mar 04, 2006 15:23
autor: sas_gti
bodzio_j, ale na schemacie sa te temperatury zaznaczone przeciez to chyba zbyt dokładnie sie temu schematowi nie przyglądałeś... :rock: :pub:

: sob mar 04, 2006 15:23
autor: fibolek
rozumiem dzięki czyli sumując ten włącznik też mierzy temperaturę i załącza wentylatorek.

[ Dodano: Sob Mar 04, 2006 14:25 ]
dzięki za info.trochę te posty latały tutaj jak kule czy pociski na wojnie ale doszedłem.Pozdro fibolek.
pozdrawiam skład all

: sob mar 04, 2006 15:25
autor: bodzio_j
sas_gti pisze: to chyba zbyt dokładnie sie temu schematowi nie przyglądałeś...
Malutkie te cyferki cholery jedne :)
a z tym :pub: to zgoda, tylko ciiii, już w ogóle nic nie zobaczę :)

: sob mar 04, 2006 15:31
autor: sas_gti
:partyman:

: pn mar 13, 2006 06:07
autor: motoreq
sad-dreamer najprościej sprawdzisz czy wogóle wiatrak trybi jak zewrzesz kabelki od niego. Zdejmij wtyczkę z włącznika na chłodnicy / bo to nie jest czujnik temperatury tylko włącznik termiczny jak napisał bodzio_j / i zewrzyj drutem wtyczkę, wiatrak powinien od razu zaskoczyć /. W ten sposób szybko można sprawdzić wiatrak. Czasem pada ten włącznik termiczny ale wtedy to silnik raczej się przegrzewa :grin: A dokładnie sprawdzić ten włącznik termiczny można w garnku z gorącą wodą plus termometr plus żarówka, jest trochę zabawy Adam Słodowy te sprawy, ale wtedy wiesz na pewno czy zatrybi przy 95 stopni. Przy okazji można zmienić płyn chłodniczy. pzdr :grin: